دسته‌بندی نشده

ویژگی انواع لباس کشتی

لباس کشتی ادیداس

 یکی از برندهای بزرگ و مشهوری که در تولید دوبنده کشتی و پوشاک ورزشی فعالیت مستمری دارد آدیداس است که انواع لباس ورزشی از جمله دو بنده کشتی ادیداس و شلوار ورزشی را در زمره ی تولیدات خود دارد، و سالیان طولانی است که به عنوان یک برند ابر قدرت، انواع پوشاک ورزشی جهان را تولید کرده و بازار پوشاک ورزشی را در سیطره ی خود قرار داده است. سالهاست که با برند آدیداس آشنایی داریم و در بیشتر مسابقات و المپیکهای مختلف این برند را دیده ایم و به اصطلاح عمری با آن سپری کردیم، هم اکنون نیز از مارکهای مشهور و پرقدرت در دنیا به شمار می ‌رود و سالانه به کشورهای متعددی محصولات خود را عرضه می کند.

دو بنده کشتی ایرانی مروژ

شاید برای تان جالب باشد بدانید که مروژ چیست که با حرف M بر روی پوشاک و کفش ورزشی منقش شده است، مروژ در واقع یک اصطلاح لری است که به معنی مورچه را می دهد، که در داخل کشور این برند را با نام مجید شناخته شده است اما در سطح جهانی با نام مروژ محبوبیت پیدا کرده است. بنیانگذار این برند آقای مجید ساعدی فر زاده بوده که به خوبی توانسته اند نام ایرانی را با اقتدار در عرصه پوشاک ورزشی به رخ جهانیان بکشند و در رقابت با برندهای مطرح دنیا قد علم کنند. هم اکنون نیز این شرکت تولیدات خود را به ۳۵ کشور مانند آذربایجان،  گرجستان، عراق و سایر کشورهای متقاضی صادر نموده و با ۲۵ کشور دیگر نیز قرارداد دارند، برند مروژ با استفاده از مواد اولیه درجه یک و به کمک ماشین آلات پیشرفته و مطابق با استانداردهای روز دنیا پوشاک ورزشی را تولید و به بازارهای داخلی و خارجی ارائه دهند.

لباس کشتی مجید

همان طور که در قسمت بالا اشاره کردیم آقای مجید ساعدی فر زاده، کارخانه ای را در شهر اندیمشک و واحد تولیدی در سلمان شهر واقع در استان خوزستان تاسیس کردند تا پوشاک ورزشی مردانه با نام ایرانی تولید کنند که به خوبی توانسته اند در این امر موفق بوده و تولیدات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر نمایند.

دو بند کشتی مارین

شرکتهای متعددی در زمینه تولید ملزومات ورزشی در بسیاری از کشورهای دنیا در حال فعالیت می باشند که با استفاده از مواد اولیه اعلا و تجهیزات مدرن، انواع البسه ورزشی را تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کنند. دو بنده کشتی مارین محصول آلمانی است که دارای طراحی خاص و منحصر به فرد بغل طرح دار بوده که جنس آن از پارچه ساده استرج آلمانی است که دو لایه دارد و این امر باعث کیفیت بالا و دوام بیشتر آن شده از این رو از پرطرفدارترین نوع دو بنده به شمار می‌ رود.

لباس کشتی مروج

دو بنده کشتی مروج با بهترین و مرغوب ترین نوع پارچه‌ های ایرانی تولید می‌ گردد که از استحکام و کیفیت بهتری برخوردار است، یقه این لباس‌ طوری طراحی شده است که تا زیر سینه باز بوده و کشسانی بهتری دارد تا مانع از حرکات کشتی گیر نگردد و فرد بهتر بتواند به ورزش خود ادامه داده و همچنین راحتی و سبکی را در این لباس‌ احساس نماید. شرکت مروج یا مجید این قابلیت را دارد که ده ها هزار نوع ملزومات ورزشی از جمله کیف، کفش اسپرت، لباس‌ ورزشی و غیره را تهیه و روانه بازارهای مختلف داخل و خارج از کشور نماید.

دو بنده کشتی نایک

 یکی از برندهای معروف در کالاهای ورزشی نایک است که شرکتی چند ملیتی بوده و در ایالات متحده آمریکا تولید انواع وسایل ورزشی را انجام می‌ دهد، این شرکت با بهره گیری از به روز ترین تجهیزات، البسه ورزشی از جمله دو بنده کشتی، تاپ ورزشی را در طرحها و رنگهای ساده و متنوع تولید کند. این لباس‌ در دو نوع ساق بلند و ساق کوتاه وجود دارد که هر کدام در جای مخصوصی کاربرد دارد اما اصل مهم در طراحی و دوخت دو بند این است که احساس راحتی در آن وجود داشته و استحکام کافی را در حین ورزش و مسابقات داشته باشد. شرکت ما مفتخر است بهترین و مرغوب ترین نوع  دو بند تولید داخلی یا وارداتی را به شما عزیزان ارائه دهد، کافی است شما عزیزان با مراجعه وب سایتهای مربوطه و تکمیل فرم درخواست، نمونه مورد نظر را انتخاب و بررسی نموده و سفارشات خود را ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان ما با شما تماس گرفته و در اسرع وقت سفارشات شما را تحویل دهند.

دیدگاهتان را بنویسید