انواع قطعات موبایل

بهترین گوشی ال جی-معرفی انواع گوشی ال جی

بهترین گوشی ال جی معرفی برنده های مختلف گوشی ال جی

گوشی ال جی موبایل ال جی

ال جی زمانی یکی از شرکت‌های برتر تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند بود. این سازنده کره‌ای یکی از اولین شرکت‌هایی بود که گوشی پرچم‌دار خود را معرفی کرد، چیدمان دکمه‌های پشتی منحصربه‌فرد را و ماژولار بودن را با ال‌جی G5 ارائه کرد. اما از جولای سال 2021 ال جی دیگر گوشی جدیدی به بازار عرضه نکرد و تولید گوشی‌های هوشمند را متوقف کرد. اما برخی از گوشی‌های ال جی هنوز هم در بازار وجود دارند و ال‌جی ادعا کرده است که حداقل دو به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای گوشی‌های پریمیوم خود و برخی از دستگاه‌های ارزان‌تر خود ارائه خواهد کرد.

LG V60 ThinQ 5G

LG V60 ThinQ 5G جدیدترین گوشی پرچمدار و از بهترین گوشی های ال جی است. این گوشی قدرتمند و یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار است. LG V60 یک گوشی 5G تمام مشخصاتی که از یک گوشی پرچمدار انتظار دارید را داراست. این گوشی 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و اسنپدراگون 865 ارائه می‌شود. باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی دوام بالایی دارد. اما پرچمدار ال‌جی نسبت به دیگر گوشی‌های رده بالا مزایای زیادی دارد. مانند بسیاری دیگر از گوشی‌های ال‌جی، V60 یک دستگاه صوتی با Quad DAC و جک هدفون و اسلات microSD دارد و IP68 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و همچنین در پشت، یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی را دارد که با سنسورهای 13 مگاپیکسلی فوق عریض و ToF همراه است.

مشخصات LG V60 ThinQ

صفحه نمایش: 6.8 اینچی، Full HD+

SoC: اسنپدراگون 865

رم: ۸ گیگابایت

فضای ذخیره‌سازی: ۱۲۸ گیگابایت

دوربین: 64 و 13 مگاپیکسل + ToF

دوربین جلو: ۱۰ مگاپیکسل

باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

نرم‌افزار: اندروید ۱۰

دلایل خرید

+عمر باتری شگفت انگیز

+عملکرد برتر

دلایل اجتناب از خرید

-نمایشگر فقط ۶۰ هرتز

-خیلی بزرگه

LG G7 ThinQ

 LG G7 ThinQ جدیدترین گوشی در یکی از دو خط تلفن پرچمدار ال‌جی سری V است. اگرچه LG V40 به طور موثر جایگزین آن شده است، قیمت پایین تر و مشخصات بالا G7 به آن کمک می کند تا برنده شود.

این گوشی دارای یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 است. با صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با وضوح بالا، قطعاً تا جایی که اهمیت دارد بسیار زیبا است و بسیار روشن می شود و به دید در زیر نور مستقیم خورشید کمک می کند. همه اینها در یک شیشه جلو و پشت با صفحه نمایش با بریدگی گرد جای گرفته است. به طور کلی، طراحی بدون الهام، اما قابل استفاده است.

در حالی که ویژگی‌های هوش مصنوعی ال‌جی از نظر تئوری مرتب هستند، اما واقعاً انعطاف‌پذیری ارائه شده توسط دوربین زاویه باز در پشت است که به برجسته شدن دستگاه کمک می‌کند. در بخش رسانه، اگر دوست دارید مستقیماً از تلفن هوشمند خود به موسیقی یا پادکست گوش دهید، LG G7 دارای بلندگوهای شگفت‌آور قدرتمندی است.

مشخصات LG G7 ThinQ

تاریخ انتشار:  Q2 2018

وزن: ۱۶۲ گرم

ابعاد: 153.2 x 71.9 x 7.9 میلی متر

سیستم عامل: اندروید ۸.۰

اندازه صفحه نمایش: ۶.۱ اینچ

وضوح تصویر: 1440 3120 x

سی پی یو: اسنپدراگون ۸۴۵رم: ۴/۶ گیگابایت

فضای ذخیره سازی: ۶۴/۱۲۸ گیگابایت

باتری: ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت

دوربین عقب: دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی

دوربین جلو: ۸ مگاپیکسل

دلایل خرید

+صفحه نمایش بزرگ و روشن

+دوربین زاویه باز

دلایل اجتناب از خرید

-باتری کوچک

-هیجان انگیز نیست

LG Velvet

Velvet اولین گوشی و از بهترین گوشی های ال جی است، که سریعترین تراشه اسنپدراگون را به خاطر وجود 765G حذف می‌کند، اما اکثر مشخصات دیگر درجه یک هستند. Velvet دارای سه سنسور دوربین در عقب است. یک دوربین عریض 48 مگاپیکسلی با یک گزینه فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی در کنار آن قرار دارد. در قسمت جلویی، ال‌جی لنز سلفی 16 مگاپیکسلی را انتخاب کرده است.

مشخصات LG Velvet

صفحه نمایش: 6.8 اینچی، Full HD+

SoC: اسنپدراگون 765G

رم: ۶ یا ۸ گیگابایت

فضای ذخیره‌سازی: ۱۲۸ گیگابایت

دوربین‌ها: ۴۸، ۸ و ۵ مگاپیکسل

دوربین جلو: ۱۶ مگاپیکسل

باتری: ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعت

نرم‌افزار: اندروید ۱۰

دلایل خرید

+طراحی فوق العاده

+عملکرد فیزیکی عالی

دلایل اجتناب از خرید

-دوربین های بی کیفیت

-بدون Quad-DAC

جهت تبلیغات رایگان به این وب سایت مراجعه کنید

بهترین گوشی ال جی معرفی برنده های مختلف گوشی ال جی

بهترین گوشی ال جی معرفی برنده های مختلف گوشی ال جی

LG Wing

منحصر به فرد‌ترین و بهترین گوشی های ال جی

صفحه نمایش LG Wing با چرخش دستگاه به شکل T شکل می‌گیرد و فضای بیشتری به شما می‌دهد. در مورد قدرت، دارای تراشه اسنپدراگون 765G و باتری کوچکتر از Velvet و همچنین 4000 میلی آمپر ساعت است.

مشخصات LG Wing

صفحه نمایش: 6.8 اینچی QHD+ و 3.9 اینچی FHD

SoC: اسنپدراگون 765G

رم: ۸ گیگابایت

فضای ذخیره‌سازی: ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت

دوربین‌ها: ۶۴، ۱۳ و ۱۲ مگاپیکسل

دوربین جلو: ۳۲ مگاپیکسل

باتری: ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت

نرم‌افزار: اندروید ۱۰

دلایل خرید

+صفحه نمایش گردان جدید

+مشخصات قابل احترام

دلایل اجتناب از خرید

-چند نمایشگر

-بدون دوربین تله فوتو

ال جی K92

LG K92 از بهترین گوشی های ال جی دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ 6.7 اینچی با مشخصات و ویژگی‌های عالی است. 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا ارائه می‌دهد و از چیپست اسنپدراگون 690G پشتیبانی می‌کند. K92 با اندروید 10 عرضه می‌شود. همچنین دارای یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی است.

مانند بسیاری از دستگاه‌های میان رده، جک هدفون و اسلات microSD دارد.. اسکنر اثر انگشت آن در کناره و بلندگوهای استریوی نیز دارد.

در جلو، یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی سلفی و در قسمت پشتی یک دوربین چهارگانه هوش مصنوعی با سنسور عریض ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۵ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. آنها با هم به شما این امکان را می‌دهند که عکس‌های عالی با جلوه‌های زیبا بگیرید.

مشخصات LG K92

صفحه نمایش: 6.7 اینچی، FHD+

SoC: اسنپدراگون 690G

رم: ۶ گیگابایت

فضای ذخیره‌سازی: ۱۲۸ گیگابایت

دوربین‌ها: ۶۴، ۵، ۲ و ۲ مگاپیکسل

دوربین جلو: ۱۶ مگاپیکسل

باتری: ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت

نرم‌افزار: اندروید ۱۰

LG K71 Stylus

LG K71 Stylus یکی دیگر از گزینه‌های عالی و انتخاب بین گوشی‌های متوسط ​​و ارزان قیمت ال‌جی است. همانطور که ممکن است از نام آن حدس بزنید، این گوشی از بهترین گوشی های ال جی دارای یک قلم و یک جایگزین عالی برای سری گلکسی نوت است. از نظر مشخصات، K71 بسیار استاندارد است. این گوشی با اندروید 10 به صورت پیش فرض عرضه می‌شود و دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه قابل ارتقا است. انرژی آن از چیپست MediaTek Helio P35 و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود.

مشخصات LG K71 Stylus

صفحه نمایش: 6.8 اینچی، FHD+

SoC: MediaTek Helio P35

رم: ۴ گیگابایت

فضای ذخیره‌سازی: ۱۲۸ گیگابایت

دوربین‌ها: ۴۸، ۵ و ۵ مگاپیکسل

دوربین جلو: ۳۲ مگاپیکسل

باتری: ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت

نرم‌افزار: اندروید ۱۰

دلایل خرید

داشتن قلم

مشخصات بسیار استاندارد

دلایل اجتناب از خرید

ندارد

ال جی Q6

Q6 از بهترین گوشی های ال جی است که 3 گیگابایت رم در اختیار کاربران می‌گذارد. لازم است بدانید این محصول در نسخه‌ی 32 گیگابایتی عرضه می‌شود که امکان افزایش این میزان ظرفیت به کمک کارت حافظه جانبی وجود دارد. جایگاه کارت حافظه‌ی جانبی با سیم‌کارت دوم مشترک نیست و در صورت نیاز می‌توانید از هر سه استفاده کنید.

اگر از آن دسته‌ کاربرانی هستید که به ‌اندازه‌ی صفحه‌نمایش اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و این ویژگی در انتخاب گوشی موبایل از اولویت‌های آن‌هاست، باید بدانید Q6 از نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 2160×1080 بهره می‌برد. برای محافظت از این نمایشگر، گوریلاگلس 3 انتخاب شده است که می‌تواند در جابه‌جایی و استفاده از گوشی‌تان به شما اطمینان خاطر بیشتری ببخشد.

مشخصات ال جی Q6

نمایشگر: ۵.۵ اینچی با رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل

دوربین: دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی

سخت‌افزار: ۴ گیگابایت رم، اسنپدراگون ۴۳۵

باتری: ۳۰۰۰ میلی آمپرساعت

بهترین گوشی های ال جی را بشناسید

اکثر گوشی‌های ال جی بین 16 تا 32 گیگابایت ظرفیت دارند اما با استفاده از کارت MicroSD قابل ارتقا هستند. جدا از فضای ذخیره‌سازی داخلی، همچنین مطمئن شوید که اندازه صفحه نمایش برای شما مناسب است. وقتی نوبت به این جنبه می‌رسد، ال جی گزینه‌های مختلفی را به شما ارائه می‌دهد. از یک صفحه نمایش ساده 5.3 اینچی تا یک صفحه نمایش بزرگتر 6.5 اینچی. شما بدون شک اندازه صفحه نمایشی را که برای شما مناسب باشد، پیدا خواهید کرد. یکی دیگر از جنبه‌های ضروری که باید در هنگام خرید بهترین گوشی های ال جی در نظر گرفت، عملکرد است.

به یاد داشته باشید، بهترین گوشی های ال جی که انتخاب می‌کنید ممکن است صفحه نمایش مناسبی برای شما داشته باشد، اما اگر عملکرد پایین باشد، به درد نمیخورد. برای تعیین اینکه آیا عملکرد یک گوشی هوشمند مطابق انتظارات شما خواهد بود یا خیر، عواملی مانند RAM و پردازنده مورد استفاده آن را در نظر بگیرید.

در نهایت، کیفیت دوربین را در نظر بگیرید. ممکن است عکاس یا فیلمبردار نباشید، اما داشتن یک دوربین باکیفیت برای زمانی که می‌خواهید از لحظات با ارزش عکاسی کنید، مناسب است.