اطلاعات عمومی, انواع دزد گیر

بهترین دزدگیر موتور سیکلت

انواع دزدگیر موتور سیکلت

بهترین دزد گیر موتور سیکلت

دزد گیر موتور سیکلت امروزه با گسترش جوامع و بیشتر شدن وسایل نقلیه، یکی از دغدغه‌های دارندگان این وسایل، دزدیده ‌شدن آن است. هر وسیله‌ نقلیه‌ای حتی دوچرخه نیاز به قفل دارد چراکه در غیر این صورت متحمل هزینه زیادی برای تهیه دوباره همان وسیله نقلیه خواهید داد. یکی از بهترین وسایل برای محافظت از وسیله نقلیه خود، دزدگیر است. نصب دزدگیر می‌تواند خیال شما را تا حد زیادی از بابت حفظ وسیله نقلیه خود راحت کند.

دزدگیر موتورسیکلت مدل برتا

مزایا 

  • قابلیت استارت با ریموت
  • حساسیت مناسب
  • صدای رسا
  • نصب نسبتا آسان
  • قیمت مناسب

معایب 

  • هاست و آژیر و باطری پشتیبان به آسانی قابل نصب نیست
  • برد کم ریموت
  • عدم استفاده از استارت برای موتورهای دارای کامپیوتر
  • بیش از حد حساس

اولین دزدگیری که معرفی خواهیم کرد مدل برتا است. ابعاد این دزدگیر ۱۵*۱۲*۳ سانتی‌متر بوده و وزن آن ۳۰۰ گرم است. این دزدگیر موتورسیکلت دارای ریموت یدکی ساده نیز بوده که در مواقع گم‌‌ کردن ریموت اصلی امکان استفاده از آن خواهد بود. برتا دارای حسگری از نوع ضربه‌ای، سوئیچ، اولتراسونیک است. باتری به‌کار رفته در این دزدگیر، از نوع قلمی است و تا ۵۰۰ متر دورتر برد دارد.

از جمله اقلام همراه این دزدگیر می‌توان به آژیر، سیم‌کشی، برد اصلی و دفترچه راهنما اشاره داشت. نکته مهم برتا داشتن استارت است و باتری پشتیبان نیز برای آن قرار داده شده است. برتا با انواع موتورسیکلت‌های خارجی و ایرانی با موتورهای انژکتوری و کاربراتوری سازگار و قابل استفاده است. از دیگر ویژگی‌های این دزدگیر می‌توان صدای رسای آن و ضدآب بودن را نام برد.

دزد گیر موتور سیکلت مدل انرژی

دزدگیر بعدی با نام انرژی در بازار موجود است و ابعادی معادل ۲۱*۱۷*۴ سانتی‌متر دارد. وزن این دزدگیر زیبا ۲۹۰ گرم بوده و دارای ریموت یدکی ساده‌ای نیز علاوه‌بر ریموت اصلی است. حسگر به کار رفته در این دزدگیر از نوع ضربه‌ای، چرخ، سوئیچ و اولتراسونیک است. باتری آن نیز قلمی و قابل تعویض است. میزان بردی که برای انرژی قرار داده شده است، ۵۰۰ متر است. اقلام همراهی که علاوه‌بر دزدگیر و سوئیچ یدکی آن برای شما ارسال خواهد شد، باتری، سیم‌کشی، چیپ دزدگیر و آژیر است. این ریموت دزدگیر ضدآب نیز هست و نگرانی شما را از بابت رسیدن آن به آن برطرف می‌کند. ویژگی منحصربه‌فرد دیگر انرژی استارت آن است که بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.برای خرید دوربین برای موتور به این سایت مراجعه نمایید

دزد گیر موتور سیکلت استیل‌میت مدل ۹۸۶E

دزدگیر بعدی از برند استیل‌میت و با مدل ۹۸۶E بوده و ابعاد و وزن آن به‌ترتیب برابر ۱۵*۱۲*۶ سانتی‌متر و ۳۶۰ گرم است. ریموت یدکی نیز برای این دزدگیر در نظر گرفته شده است که نوع آن ساده است. حسگر ۹۸۶E نیز از نوع ضربه‌ای و سوئیچ است. نوع باتری به کار رفته در این وسیله نیز از نوع نیم‌قلمی و قابل تعویض است. نکته منحصربه‌فرد ۹۸۶E برد آن بوده که تا ۱۰۰۰ متر برد دارد.

از جمله اقلام همراه این محصول استیل‌میت می‌توان دو عدد ریموت ساده، کیت اصلی، آژیر، سیم‌کشی و راهنمای نصب را نام برد. کیت ۹۸۶E به صورت ضدآب بوده و حساسیت شوک سنسور آن، قابلیت تنظیم دارد. کارایی که این دزدگیر و ریموت آن برای شما علاوه‌بر باز و قفل‌کردن دارد، بی‌صداکردن و موتوریابی را نیز اضافه کنید. مصرف باتری ۹۸۶E نیز بسیار کم و کمتر از ۳٫۵ میلی‌آمپر ساعت بوده که در نوع خود بی‌نظیر است. به عنوان آخرین ویژگی برای این دزدگیر به قابلیت روشن و خاموش‌کردن موتور با استفاده از ریموت اشاره می‌کنیم که قابلیت مهم و منحصربه‌فردی است.

دزد گیر موتور سیکلت تایپان مدل WAY-2

WAY-2 نام دزدگیر بعدی است که از برند تایپان بوده و طول و عرض و ارتفاع آن به‌ترتیب برابر ۱۵، ۱۰ و ۲۰ سانتی‌متر است. این ریموت ۵۰۰ گرمی، دارای ریموت یدکی ساده نیز است و حسگر آن ضربه‌ای و سوئیچ است. باتری WAY-2 نیم‌قلمی و قابل تعویض بوده و تا ۵۰۰ متر برد دارد. از دیگر اقلام همراه این دزدگیر می‌توان به آژیر، چراغ نشان‌دهنده و سیم‌کشی به همراه باتری اشاره کرد. حساسیت و شوک WAY-2 نیز روی ریموت قابلیت تنظیم داشته که بسته به نظر شما می‌تواند زیاد یا کم شود. همچنین توانایی روشن و خاموش‌کردن موتور با ریموت این دزدگیر نیز برای راحتی و امکانات هرچه بیشتر برای شما در نظر گرفته شده است.

دزدگیر تصویری موتورسیکلت ایکس‌من مدل MS2019

MS2019 مدل بعدی از دزدگیر موتورسیکلت است که معرفی می‌کنیم. این دزدگیر یک کیلوگرمی همانگونه که مشخص است دارای نمایشگر رنگی و تصویری است که دارای ابعاد ۳۰*۲۰ سانتی‌متر بوده و همانند سایر مدل‌های معرفی‌شده، دارای ریموت یدک ساده است. حسگر ضربه‌ای، سوئیچ و اولتراسونیک، حسگر به‌کار رفته در MS2019 بوده که تا ۷۰۰ متر برد را در اختیار شما قرار خواهد داد.

باتری این دزدگیر برند ایکس‌من نیم‌قلمی بوده و قابل تعویض نیز است. اقلامی که همراه ریموت MS2019 برای شما ارسال خواهد شد عبارت است از سیم‌کشی، آژیر، چیپ و باتری پشتیبان. قابلیت دیگر این دزدگیر استارت‌زدن و روشن‌کردن موتورسیکلت از راه دور بوده که حالت‌های آن از روی نمایشگر رنگی ریموت قابل مشاهده است.برای تبلیغات رایگانبه این سایت مراجعه بفرمایید

دزدگیر موتورسیکلت استیل‌میت مدل ۹۸۶XO

 میزان بردی که این دزدگیر در اختیار شما قرار می‌دهد، ۱۰۰۰ متر است که بسیار جالب ‌توجه است. از دیگر اقلام همراه ۹۸۶XO باید به کیت اصلی، آژیر، سیم‌کشی، کابل شارژر، باتری و راهنمای نصب اشاره کرد. ویژگی دیگر این دزدگیر که آن را منحصربه‌فرد کرده، سیستم ضدسرقت‌بودن آن است. کیت ۹۸۶XO همچنین ضدآب بوده و روی ریموت، میزان ولتاژ باتری موتور و نیز میزان باتری ریموت بر روی ریموت قابل مشاهده است.

نشانگر میزان سیگنال آنتن نیز برای استفاده در فواصل دور برای ۹۸۶XO قرار داده شده است تا با خیال راحت بتوانید از فاصله دورتر نیز موتورسیکلت خود را پارک و قفل کنید. ویژگی دیگری که معرفی می‌کنیم، باز و قفل‌کردن، بی‌صدا کردن و موتوریابی به کمک ریموت بوده و قابلیت روشن‌کردن آژیر دزدگیر نیز با ریموت قرار داده شده است. همچنین می‌توانید از راه دور موتور را روشن یا خاموش کرده و یا میزان حساسیت آن را با استفاده از ریموت تنظیم نمایید.

مصرف باتری ۹۸۶XO بسیار کم و کمتر از ۳٫۵ میلی‌آمپر بوده و کیت و آژیر آن در ابعاد کوچک است تا نصب آن آسان‌تر صورت پذیرد. آخرین قابلیتی که برای ۹۸۶XO معرفی می‌کنیم، قابلیت Keyless است که به شما این امکان را می‌دهد که زمانی که موتور روشن است، با کمک ریموت می‌توان بدون سوئیچ به رانندگی ادامه داد که این ویژگی نیز، باعث منحصربه‌فرد شدن ۹۸۶XO شده است.

دیدگاهتان را بنویسید