دسته‌بندی نشده

انواع کفش و کتانی

کتانی و کاربردهای آن

با پابزی خدمت شما هستیم با مقاله انواع کتانی و کاربرد آنها یکی از راحت ترین و البته محبوب ترین کفش ها در بین تمام افراد کتانی ها می باشد همه ما به دنبال راحتی هستیم پس هرچند استایل هایی کلاسیک یا اسپرت داشته باشیم یک جفت کفش کتانی در کمد لباس های خود داریم ‌

معمولاً از کتانی ها برای مناسبت های مختلف استفاده می کنیم برای مثال برای پیاده روی کردن و شرکت در جمع های دوستانه از کتانی ها بسیار استفاده می‌کنیم زیرا راه رفتن با کسانی بسیار راحت‌تر از کفشهای دیگری است.

انواع کتانی های بسیاری وجود دارد محبوب ترین آنها ساده ترین آنها هستند که به راحتی می توانید آنها را با لباس‌های خود ست کنید و در جمع‌های دوستانه کافه ها و مهمانی های خودمانی از آنها استفاده کنید.

کتانی plimsolls

این دسته از کتانی ها همان کسانی های راحتی هستند که استایل بسیار جذابی در عین سادگی دارند یکی از ساده ترین و شیک ترین مدل های کتانی در دنیا کتانی های plimsolls هستند که ما آنها را با نام ونس می‌شناسیم کتانی های ونس به راحتی با انواع لباس ها ست می‌شوند و می‌توانند ظاهری جذاب به شما بدهند پس اگر به دنبال خرید کتانی هستید حتماً این مدلها را بررسی کنید.

ویژگی ساده بودن و همچنین در کنار سادگی جذابیت و شکیل بودن این کتانی ها آنها را به یکی از محبوب ترین کتانی ها تبدیل کرده است این کتانی ها به دلیل سادگی در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند اگر جزو کتانی هستید که دوست دارید استایل‌های مختلفی را امتحان کنید حتماً از این مدل کتانی برای مدتی استفاده کنید تا استایلی متفاوت و ساده تجربه کرده باشید.

ونس یک شرکت پوشاک آمریکایی می‌باشد که در زمینه تولید کفش و لباس فعالیت می کند شرکت بنز در سال ۱۹۶۶ تاسیس شده است هم اکنون دفتر مرکزی این شرکت در شهر کوستا مسا در کالیفرنیا می باشد.

کتانی slip-ons

این کفش و کتانی ا به دلیل ویژگی های خاص خود یعنی همان سادگی در پوشیدن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد کتانی های slip-ons از آن دسته از کتانی ها هستند که در عرض چند ثانیه می توانید آنها را بپوشید از پرطرفدارترین مدل های کتانی در بین آقایان و خانمها این مدل می باشد این کفش ها ظاهری شیک دارند اما در عین شیک بودن بسیار ساده هستند و با انواع لباس های اسپرت قابلیت ست شدن دارند همچنین این کفش ها را می توانید در کنار لباس های نیمه کلاسیک نیز استفاده کنید.

اگر از آن دسته از افرادی که علاقه دارید هر چه سریعتر کفش خود را بپوشید و از بستن بند ها خلاص شوی این مدل کسانی می تواند راهگشا باشد برای خرید این مدل کتانی می توانید از برند ونس نیز دیدن کنید.

کتانی ورزشی

یکی از محبوب ترین انواع کتانی ها کفش و کتانی ورزشی می باشد این کتانی ها بسیار راحت هستند و طرفداران زیادی دارند اما میتوانید کتانی های ورزشی را در انواع مکان‌های مختلف بپوشید همچنین حتماً همه ما یک جفت از این کتانی ها را در خانه داریم کاربرد اصلی این کتانی ها برای استفاده در رشته های ورزشی می باشد.

در ایران می توانید انواع مختلف کتونی های ورزشی را به راحتی از برندهای داخلی تولید کننده کتانی و یا برند های خارجی تولید کننده کتانی خرید کنید برای خرید کافیست به فروشگاه اینترنتی و یا فروشگاه های حضوری محل زندگی تان مراجعه کنید.

ساختار این کتانی ها بسیار نرم است که آنها را برای ورزش مناسب می کند اکثر ورزشکاران این کتانی ها را برای ورزش ترجیح می دهد اما این به آن معنا نیست که فقط ورزشکاران این نوع کتانی ها را می پوشند آدم‌هایی مثل من که جزو آدمهای معمولی هستیم نیز از این کتانی ها برای زندگی روزمره خود استفاده می کنیم.

ادامه مطلب

اگر شما هم مثل من به دنبال استایل اسپرت هستید کفش و کتانی ورزشی می توانند یکی از جذابیت های استایل های اسپرت باشند کتانی های ورزشی را می توانید در طول سفر ، پیاده روی ، گردش های دوستانه ، طبیعت گردی و غیره استفاده کنید این کتانی ها علاوه بر زیبایی خاص پای شما را نیز کمتر خسته می کنند.

در معرفی انواع کتانی باید بگوییم کتانی های ورزشی کتانی هایی هستند که به طور عمده برای ورزش و تمرینات بدنی استفاده می شود اما استفاده روزمره از آن ها بسیار شایع است جنس بخش زیرین این کتانی ها اغلب از پلاستیک طبیعی یا مصنوعی می باشد و قسمت های بالایی آن نیز از مواد چرمی یا مصنوعی ساخته می شود.

تاریخچه کتانی های ورزشی

برای اولین بار ایده ساخت کتانی های ورزشی به وسیله یک مخترع آمریکایی به نام چارلز گودیر داده شد او به وسیله جوش اکسیژن لاستیک کفش هایی را درست میکرد اولین تولیدات کفشهای ورزشی در سال ۱۲۷۹ خورشیدی صورت گرفت که از بازیافت مواد پلاستیکی دوچرخه ها انجام می شد.

کتانی های ورزشی انواع مختلفی دارند از جمله این گونه ها می‌توان به ساق بلند که تا زانو کشیده میشود، ساق متوسط تا نیمه های ساق پا و ساق کوتاه تا قوزک پا و پوتین ورزشی اشاره کرد.

کتانی کانورس

این مدل کفش و کتانی از آن دسته از کتانی هایی هستند که جذابیت بسیار بالایی دارند این مدل کتانی را میتوانید در ساقه های کوتاه و ساقه های بلند در بازار پیدا کنید برای داشتن استایل جذاب این کتانی ها بسیار مناسب هستند از گذشته تا به امروز طرفداران خاص خود را داشته و در انواع رنگ های مختلف تولید می شوند.

احتمالاً شما هم روزی یک جفت از این کتانی ها را داشته اید این کفش ها نه تنها مناسب استایل های اسپرت بلکه برای استایل های کلاسیک و نیمه کلاسیک نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

توجه

شرکت آل اسپرت یکی از شرکت‌هایی است که کتانی های کانورس را به خوبی تولید می‌کند اگر قصد خرید کتانی های آل استار را دارید شما از طرفداران این سبک کفش می باشید.

این مدل کتانی را می‌توان هم برای آقایان و هم برای خانمها پیشنهاد کرد همچنین این مدل کتانی ها قیمت هایی منصفانه دارند و تولیدکنندگان ایرانی کتانی این محصولات را به خوبی تولید می کنند.

کتانی بسکتبال یا ساق بلند

کفش و کتانی ساق بلند یکی از کتانی هایی هستند که افراد خاص از آنها استفاده می کنند یعنی اینکه کسانی ها با استایل های خاصی ست می شوند و افراد خاصی علاقه به این استایل ها دارند.

این کتانی ها که کتانی های بسکتبالی نیز معروف هستند از انواع کتانی هایی هستند که می توان آنها را با استایل های خیابانی ست کرد.

این کسانی ها با لباسهای خیلی ساده و اسپرت ست میشوند و بعضی افراد پوشیدن این نوع کتانی ها را برای روزمره خود دوست دارند.

چگونه کفش و کتانی ساق بلند بپوشیم

کتانی های ساق بلند یکی از انواع کتانی هستند که امروزه مورد توجه افراد خاص و فعالیتهای کشورهای مختلف قرار گرفته است سلبریتی های کشورمان ایران نیز از این نوع کتانی ها زیاد استفاده می کنند.

یک نکته مهم در خرید کتانی های ساق بلند این است که شما زمانی که قصد خرید کتانی های ساق بلند را دارید باید این کتانی ها را نیم سایز برای پایتان کوچکتر تهیه کنید زیرا این کتانی ها با مرور زمان جا باز می‌کنند.

رنگ مشکی در کتانی های ساق بلند بسیار جذاب است بعد از رنگ مشکی سراغ رنگ سفید بروید کتانی های ساق بلند مشکی و سفید یکی از جذابترین انواع این کتانی هستند.

و نکته آخر اگر میخواهید بسیار شیک در پایتان از این کتانی ها استفاده کنید به هیچ وجه نگذارید بندهای آن ها به صورت آویزان روی کتانی باشند برای این کار می‌توانید بندها را به کنار پا و بغل کفش هدایت کنید.

کتانی پلتفرم

اگر دوست دارید قد شما مقداری از خط واقعیت آن بلندتر دیده شود بهتر است از کتانی های پلتفرم استفاده کنید این کتانی ها با داشتن مقدار کمی پاشنه یکی از بهترین انتخاب ها برای این کار است.

کتانی های پلتفرم با وجود راحتی یکی از خوش استایل ترین کتانی های موجود هستند که می توانند استایل شما را چند برابر جذاب کند این کتانی ها را می توانید با انواع لباس های اسپرت و بعضی از لباس های نیمه کلاسیک ست کنید این کتانی ها مناسب مهمانی های خودمونی دورهمی ها کافه و رستوران گردی ها می باشد.

کفش و کتانی پلتفرم یکی از انواع کتانی ها هستند که بخش جدایی ناپذیر از کمد لباس دختران اند این کفش ها به دلیل داشتن کفی بلند و یا همان پاشنه که در بلند قدتر دیده شدن افراد کمک زیادی می‌کند از همین جهت این کسانی ها بسیار در بین دختران محبوب است.

کتانی های تزیین شده

همانطور که از نام این کتانی ها پیداست یکی از انواع کفش و کتانی  هایی هستند که تزیین شده اند این کتانی ها از جمله کتانی هستند که می توانند به شما راحتی را هدیه بدهند همچنین به دلیل تزییناتی که روی این کتانی ها وجود دارد می توانند استایل شما را بسیار جذاب کنند.

این کتانی ها یکی از انواع کتانی هایی هستند که آنها را می توانید با انواع لباس های اسپرت خود ست کنید این کتانی ها در استفاده های طولانی مدت می تواند بسیار راحت باشد از این کتونی ها نیز می توانید در دورهمی ها و حتی قرار های دوستانه استفاده کنید.

کفش و کتانی تزیین شده می‌توانند تولید شرکت‌های مختلف باشند همچنین شما خود نیز می توانید با کمی خلاقیت کتانی های ساده را تزیین کنید و کتانی تزئین شده جذابی مطابق با سلیقه خود داشته باشید.

مخصوص ورزشی

تا به اینجای این مقاله از فروشگاه اینترنتی پابزی انواع کفش و کتانی زیادی را معرفی کرده‌ایم کتانی های مخصوص رشته‌های ورزشی از آن دسته از کتانی هایی هستند که مخصوص رشته های خاص ورزشی اند.

از جمله کتانی های مخصوص ورزشی می‌توان به استوک فوتبال اشاره کرد این نوع کفش مناسب ورزش فوتبال می باشد زیرا با داشتن میخ های زیر کفش در چمن ورزشی بسیار کاربردی است.

همچنین کتانی مخصوص فیتنس و رشته‌های تناسب اندام نیز یکی از این مدل کفش می باشد تا به اینجای این مقاله با انواع کتانی و کاربرد آنها آشنا شدید حال می خواهیم چند نکته مهم را به شما بگوییم.

انواع کفش

انتخاب کفش مناسب یکی از کارهایی است که باید به خوبی در آن مهارت داشته باشید زیرا کفش‌ها استایل شما را جذاب خواهند کرد اگر کفش خود را درست انتخاب کنید استایلی جذاب و دوست داشتنی خواهید داشت شما می توانید در اوج راحتی استایلی حرفه ای و جذاب با انتخاب درست کفش داشته باشید.

برای اینکه استایل خودتان را بهتر بشناسید پیشنهاد می‌کنیم انواع کتانی ها را تهیه کنید و با لباس های خود ست کنید و از دوستان و آشنایان خود درباره آنها نظر بخواهید این روش می‌تواند به شما کمک کند تا استایل منحصر به فرد خود در پوشیدن کفش را پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید