اطلاعات عمومی, لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی انواع کرم مو بر زنانه

معرفی انواع کرم مو بر بانوان

انواع کرم مو بر بانوان

انواع کرم مو بر بانوان بر امروز می خواهیم با 10 تا از بهترین برند های کرم موبر آشنا شویم. این روزها تمیزی بدن و پاک سازی موهای زائد یکی از دغدغه های مهم خانم ها است ، علاوه بر رعایت بهداشت فردی مسئله ای مهم است که دین اسلام سفارش زیادی کرده است که هم زنان و آقایان باید بهداشت فردی خود را به خوبی انجام دهند.

از بین بردن موهای زائد یکی از معضل های بزرگ برای خانم ها است که چه روشی را انتخاب کنند تا درد کمتری داشته باشد. بعضی از افراد برای راحت شدن کارشان و درد کمتر شیوه تراشیدن موهای زائد خود را انتخاب می کنند که عوارضی هم دارد مانند ناخوشایندی خارش بدن ، زبر در آمدن مو و… را به همراه دارد. برخی از بانوان هم از موم استفاده می کنند که درد زیادی هم به همراه دارد و درد زیادی را باید تحمل کنند.

قبل از استفاده از انواع کرم مو بر بانوان آن ها را تست کنیم

موبر ها بیشتر به صورت کرم وتیوپی شکل در بازار موجود هستند اما امروزه انواع دیگری هم تولید شده است که مانند اسپری و ژل هستند و دردسر کمتری دارند. نوع پوست هر انسانی با دیگری فرق دارد و این نوع کرم های موبر بر روی پوست برخی افراد حساسیت ایجاد میکند که در نتیجه بهتر است قبل از استفاده کمی از کرم موبر را روی زانو یا پشت زانو امتحان کنید که اگر واکنشی خاصی روی پوستتان مانند قرمزی یا خارش ایجاد کرد دیگر از آن استفاده نکنید. اگر پوستتان به مواد موبر حساسیت ایجاد کرد دیگر هیچ نوع از کرم های موبر را استفاده نکنید زیرا مواد بیشتر این محصولات شبیه به هم هستند و به احتمال زیاد به انواع دیگر هم حساسیت کنید.

مزایای استفاده از کرم مو بر بانوان
استفاده آسان

دردناک نبودن و موثر بودن
به صرفه بودن از نظر اقتصادی
قابل استفاده بودن برای تمام اعضای بدن (البته اگر حساسیت نداشته باشید)
کاهش سرعت رشد موها در مقایسه با تراشیدن آنها
برخی تحقیقات نشان داده استفاده مداوم از موبرها ، باعث نازکی موها می شود.
در مدت زمان کوتاهی می توانید موهای زائدتان را از بین ببرید.
معایب استفاده از کرم موبر
ممکن است هنگام استفاده ، اطرافتان کثیف شود.
هنگامی که بخشی از پوستتان زخمی یا خراشیده است ، امکان استفاده از کرم های موبر وجود ندارد.
کرم های موبر را نمی توانید روزانه استفاده کنید چون باعث تیرگی یا در برخی موارد سوختگی پوست می شود.
افراد با پوست های حساس و نازک نمی توانند از کرم های موبر استفاده کنند.
بیشتر این کرم ها حتی نوع معطرشان به دلیل ترکیب های شیمیایی بوی بدی دارند.
از موبرها نمی توان در ناحیه های حساس مثل دور چشم ها یا حتی صورت افرادی که پوست نازکی دارند ، استفاده کرد.

مواد تشکیل دهنده موبرها

ترکیب اصلی موبر ها که باعث میشود موهای زائد را از بین ببرند شامل: کلسیم هیدروکساید و هیدروکسیدسدیم تیوگلیکولات است ، این ترکیبات باعث میشود موها شکسته شوند و از بین بروند و ماده اصلی این ترکیب کراتین است که ماده اصلی این ترکیب را تشکیل می دهد. این کرم ها روشی آسان برای از بین بردن موها هستند اما در واقع این کرم ها موها را از ریشه نمی برند و به صورت سطحی از بین می برند و بعد از4 یا 5 روز دیگر باز هم آغاز می شوند.

روش مناسب استفاده از کرم مو بر بانوان

انواع کرم موبر در ادامه مطلب با 10 تا از بهترین برند های کرم موبر آشنا می شویم ، برای استفاده از کرم موبر محل مورد نظر باید خشک و تمیز باشد و پس از زمان معین که روی بروشور آن نوشته شده مواد را پاک کرد. مقداری که باید استفاده کنید باید کافی باشد به طوری که تمام سطح موها را بپوشاند. اگر ناحیه ای که مواد را زده اید در اثر تعریق خیس بوده یا از قبل روغن یا کرم های مرطوب کننده زده اید ، کرم موبر به خوبی تاثیر خود را روی پوست نمیگذارد.

خارش بعد از اصلاح را چگونه از بین ببریم؟

خارش خیلی خفیف در زمان استفاده از کرم های موبر طبیعی است اما اگر ناگهان سوزش و خارش شدیدی روی پوست احساس کردید ، بلافاصله مواد را به آرامی از روی پوست پاک کنید. البته این کار نباید با شدت باشد زیرا سبب تحریک بیشتر پوست می شود. روی محل تحریک شده را کاملا با آب بشویید. بهتر است حدود ۱۰ دقیقه دوش آب سرد روی آن بگیرید و مطمئن شوید همه مواد کاملا پاک شده اند. در این شرایط هرگز از صابون ، ژل یا هر نوع پاک کننده دیگری استفاده نکنید.

ادامه مطلب انواع کرم مو بر بانوان

سپس با حوله نرم پوست را به شکل ضربه زدن و بدون کشیدن بسیار آرام خشک کنید. کرم مرطوب کننده بدون عطر می تواند به تسکین خارش خفیف پوست کمک کند که در این باره ژل آلوئه ورا تاثیر خوبی دارد. پوست تحریک شده را نباید خارش داد زیرا احتمال ایجاد زخم و بروز عفونت تشدید می شود. در این شرایط لباس گشاد و راحت بپوشید. برای رفع موها از طریق ژیلت ، کرم موبر یا هر روش اصلاحی باید ۷۲ ساعت صبر کنید تا پوست بهبود پیدا کند.

همچنین تا بیست و چهار ساعت از عطر ، دئودورانت ، لوازم آرایش و لوسیون های برنزه استفاده نکنید زیرا این ترکیبات خود می توانند مجدد سبب قرمزی و تحریکات شدید پوستی شوند. برای شنا و حمام آفتاب نیز باید ۲۴ ساعت صبر کرد. در این زمان برای رعایت بهداشت شخصی به جای دستمال کاغذی معمولی از دستمال های پاک کننده مخصوص کودکان استفاده کنید که البته نباید به شدت روی پوست کشیده شود.

نکته هایی درباره انواع کرم موبر که باید بدانیم؟

۱. قبل از استفاده از موبرها ، بروشور شیوه استفاده از آن را مطالعه کنید.
۲. از استفاده از موبرها در ناحیه های حساس بدن خودداری کنید.
۳. حتما بعد از استفاده از کرم موبر ، با آب گرم دوش بگیرید و محل موردنظر را خشک کنید.
۴. حتما در زمان مقرر کرم را از روی پوستتان پاک کنید.
۵. موبرها را فقط به قسمت های خشک و تمیز بدن بزنید.

کرم مو بر بانوان

در ادامه مطلب شما را با 10 تا از بهترین برند های کرم موبر آشنا خواهیم کرد که طرفداران زیادی دارند و پیشنهاد می کنیم از این نوع برند ها بیشتر استفاده کنید. تا آخر مطلب با ما همراه باشید

جهت تبلیغات رایگان به این وب سایت مراجعه کنید

معرفی انواع کرم مو بر زنانه

معرفی انواع کرم مو بر زنانه

کرم مو بر بانوان ویت

کرم موبر بدن ویت مخصوص پوست خشک و مناسب برای بانوان است.  ضد حساسیت است و زمان تاثیر گذاری 3 تا 6 دقیقه است ، کشور سازنده کرم موبر ویت فرانسه است. و در درون کرم موبر ویت کاردک دارد و باعث راحت تر پخش کردن مواد روی سطح می شود.

پوست‌هایی که خشک هستند ممکن است به هر محصول شیمیایی‌ واکنش دهند و خشکی بدتری را برای پوست رقم بزنند به همین دلیل افرادی که پوست خشک دارند باید از محصولاتی استفاده کنند که رطوبت پوست را تامین کند. کمپانی ویت (Veet) کرم‌های موبر مخصوص پوست‌های خشک را عرضه کرده است که علاوه بر راحتی و با سرعت بدون اینکه عوارضی برای پوست داشته باشد موهای بدن را اصلاح می‌کند و پوستی صاف و ابریشمی را به مصرف کننده هدیه می‌دهد.

این کرم موبر به مرور باعث کاهش موهای بدن می‌شود و یا فاصله‌ی اصلاح تا رشد مو را زیاد می‌کند. بر خلاف نوار‌های موبر و مومک‌ها ، کرم‌ها کوتاه ترین موها را هم به راحتی از بین می‌برند. نحوه‌‌ی استفاده از این کرم به این صورت است که قبل از حمام که منافذ پوست باز نیست باید استعمال شود. کرم می‌بایست بر روی پوست کاملا خشک مالیده شود و پس از 3 دقیقه که بستگی به ضخامت مو دارد قسمتی را با کاردک موجود در جعبه پاک کرده اگر موها کنده شدند با آب ولرم پوست را شستشو داد در غیر اینصورت برای 2 تا 3 دقیقه دیگر به آن فرصت داد.

کرم‌های موبر در مقایسه با نوار‌ها ، اسپری‌ها ، خودتراش و مومک‌های قدیم از لحاظ اینکه دردی را به مصرف کننده تحمیل نمی‌کند طرفداران بیشتری دارند. فعالیت کمپانی ویت در رابطه با تولید محصولات بهداشتی و انواع نوار ، کرم و اسپری‌های موبر است که با توجه به استفاده از ترکیبات مناسب ، با انواع پوست‌ها سازگاری داشته و از حساسیت ، التهاب و قرمزی پوست که بعد از اصلاح با سایر روش‌ها ممکن است پیش آید ، به طور قابل ملاحظه‌ای کم میکند.

کرم موبر هیدرودرم

کرم موبر هیدرودرم مناسب برای بانوان و آقایان است.  ضد حساسیت است و زمان تاثیر گذاری 3 تا 6 دقیقه است ، کشور سازنده کرم موبر هیدرودرم  ایران است. اصلاح موی بدن برای خانم‌ها اهمیت زیادی دارد. از میان راه های متعددی که برای مقابله با رشد موهای زائد بدن وجود دارد . کرم موبر بدن هیدرودرم راه حلی بسیار ساده است که به زمان کمی نیز احتیاج دارد. برند «هیدرودرم» (Hydroderm) کرم موبری با ترکیبات متناسب با پوست تولید شده است که در زمانی بسیار کوتاه تاثیری عالی بر روی بدن بدون ایجاد ناراحتی های پوستی خواهد داشت. کرم در محفظه‌ای تیوپی طراحی شده که سطح پوست مورد نظر را به کمک کاردک باید یک لایه ضخیم و یکنواخت از کرم موبر راروی پوست بپوشانید.

از مالش کرم بر سطح پوست جدا خودداری فرمایید. پس از 5 دقیقه به وسیله کاردک قسمت کوچکی از سطح پوست را امتحان کنید ، اگر موها به راحتی جدا شدند تمام سطح مورد نظر را به کمک کاردک پاک نموده در غیر این صورت کرم را برای چند دقیقه دیگر و تا حد اکثر 10 دقیقه بر روی سطح پوست نگه دارید. پس از مصرف محل مورد نظر و دست‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. این محصول طی تنها پنج دقیقه عملکردی کاملا موثر خواهد داشت و با توجه به ترکیبات و فرمولاسیون گزینه‌ای عالی برای پوست‌های ظریف معرفی شده است.

دیمپلز کرم مو بر بانوان

کرم موبر دیمپلز مناسب برای بانوان و آقایان است.  ضد حساسیت است و زمان تاثیر گذاری 3 دقیقه است. یکی از بهترین و بی‌خطرترین راه‌ها برای تمیزکردن بدن و موزدایی آن ، استفاده از انواع محصولات موبر است. موبر «دیمپلز» (Dimples) از انواع کرمی این نوع محصول بوده و مخصوص بدن طراحی شده است. کرم موبر دیمپلز با کیفیت بالا و برخورداری از فرمولاسیون ویژه برای موزدایی بدن ، قادر است که در مدت زمان 3 دقیقه‌ای ، موها را از بین برده و پوستی یکدست برجای گذارد.

این کرم با قدرت فوق‌العاده در موزدایی ، می‌تواند موهای کوتاه بدن را هم حذف کند. کرم موبر دیمپلز ، هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابلیت استفاده دارد. برای استفاده راحت‌تر و به‌صرفه‌تر ، یک کاردک پلاستیکی به همراه آن ارائه می‌شود. این کاردک کمک می‌کند که با سرعت و دقت بیشتر ، عمل موزدایی انجام شود. برای جلوگیری از آسیب احتمالی ، از این کرم روی پوست زخم ، متورم یا تحریک‌ شده استفاده نشود.

کرم موبر سی گل

کرم موبر سی گل مناسب برای بانوان است.  ضد حساسیت است و زمان تاثیر گذاری 3 دقیقه است.وسایل مختلفی برای رفع موهای زائد بدن طراحی شده است اما یکی از مواد آرایشی که می‌توان برای این کار استفاده کرد کرم موبر بدن است. کرم موبر Body Depilatory تولید شده توسط شرکت «سی گل» (Seagull) حاوی موادی است که می‌تواند برای رفع موهای تمام نقاط بدن به کار رود. این کرم علاوه بر از بین بردن موهای بدن می‌تواند خواص دیگری نیز داشته باشد. این کرم موبر حاوی آلوئه‌ورا است. این ماده می‌تواند چین و چروک و لک‌های پوست را هم کم‌تر کند. همچنین این ماده می‌تواند به عنوان جوان‌کننده و شفاف‌کننده به کار رود. آلوئه‌ورا می‌تواند مانع از بروز تورم و خارش پوستی شود. بنابراین این ماده می‌تواند بعد از مصرف ، کرم بسیار کاربردی باشد.

با استفاده از این کرم موهای زائد به سرعت از بین می‌رود. معمولا بعد از استفاده کردن از کرم‌های موبر پوست قرمز شده و حساسیت آن بالا می‌رود. مواد به کار رفته در این محصول به گونه‌ای است که پوست را ترمیم کرده و مرطوب می‌کند. همچنین خاصیت تسکین دهندگی از دیگر ویژگی‌های این محصول است. قبل از مصرف باید مقدار کمی از آن را روی پوست امتحان کرد. به این صورت که مقدار کمی از آن را روی پوست داخل بازو قرار داده و پس از 5 دقیقه باید آن را شست. نحوه‌ی استفاده کردن از این محصول به این صورت است که مقدار کمی از آن را با استفاده از کاردک به ضخامت 1 یا 2 میلی‌متر باید روی پوست قرار داد. البته با توجه به این نکته که نباید از آن به طور مستقیم روی پوست استفاده کرد.

در تیوپ تا استفاده‌ی مجدد باید بسته باشد. برای اثر گذاری این محصول ابتدا باید مقدار کمی از آن را روی پوست قرار داد و پس از 5 دقیقه مقدار کمی از آن را از پوست جدا کرده در صورتی که موها از پوست جدا شود می‌توانید پوستتان را با آب ولرم بشویید در غیر این صورت باید مدت زمان بیشتری روی پوست باقی بماند. البته با توجه به این نکته که مدت زمان قرار گیری نباید بیش از 10 دقیقه باشد.

کرم موبرسروینا

کرم موبر سروینا مناسب برای آقایان است.  ضد حساسیت است و زمان تاثیر گذاری 5 دقیقه است. کشور سازنده کرم موبر سروینا ایران است. خواص کرم موبر سروینا از بین برنده موهای زائد در 5 دقیقه ، موزدایی آسان کامل و ایمن جلوگیری از رویش موهای زیر پوستی تضعیف موهای زائد بر اثر استفاده مکرر از محصول ، نحوه مصرف کرم موبر سروینا: با کاردک مخصوص یک لایه یکنواخت (حداقل ضخامت 1 میلی متر) از کرم را بر روی پوست خشک بمالید.

به‌طوری که روی موها را بپوشاند ، 5 دقیقه صبر کنید. سپس به آرامی با سر کاردک یک منطقه کوچک را تست کنید. اگر موها به آسانی جدا شدند ، بقیه کرم را از روی پوست خود بردارید ، در غیر اینصورت حداکثر تا 10 دقیقه صبر کرده و سپس آن را پاک کنید. پس از پاک کردن توسط دستمال یا کاردک مخصوص (در خلاف جهت رویش مو) پوست خود را به طور کامل با آب ولرم (بدون صابون) بشویید و سپس خشک کنید.

کرم موبر بیس بیوتی

کرم مو بر بانوان  بیس بیوتی مناسب برای آقایان وخانم ها ، ضد حساسیت است و زمان تاثیر گذاری5 دقیقه است. طرز استفاده اینکرم مو بر بانوان : کرم را روی پوست خشک بمالید ، اطمینان حاصل نمایید که سطح پوست مورد نظر به کمک کاردک با یک لایه ضخیم و یکنواخت از کرم موبر پوشانیده شده باشد. از مالش کرم بر سطح پوست جدا خودداری فرمایید . پس از 5 دقیقه به وسیله کاردک قسمت کوچکی از سطح پوست را امتحان نمایید ، اگر موها به راحتی جدا شدند تمام سطح مورد نظر را به کمک کاردک مخصوص پاک نموده در غیر اینصورت کرم را برای چند دقیقه دیگر حداکثر تا 10 دقیقه بر روی سطح پوست نگه دارید.

پس از مصرف ، محل مورد نظر و دست ها را با آب فراوان شستشو دهید. یکی از کارهایی که برای رفع موهای زائد بدن انجام می‌شود ، استفاده از کرم مو بر بانوان  است. کرم موبر«Base Beauty» تولید شرکت «کادوس» (Kadus) نه‌ تنها موهای بدن را از بین می‌برد؛ بلکه می‌تواند آثار مناسبی روی پوست بگذارد. کرم موبر بیس بیوتی با فرمولی مدرن محصولی برتر برای زدودن موهای زائد دست ، پا ، زیر بغل و سایر نقاط بدن بکار میرود. این کرم با بکارگیری مواد ترمیم کننده ، مرطوب کننده و تسکین دهنده ای چون عصاره گیاه آلوئه ورا و آلانتوئین پوست را پس از موبری نرم و لطیف میکند . گیاه آلوئه ورا دارای خواص ضدالتهاب ، ضدعفونی و ترمیم کنندگی میباشد . همچنین این محصول دارای اسانس لیمو میباشد که بعد از استفاده عطر مطبوعی به بدن شما می بخشد .

کرم موبر شویاد

با استفاده از این انواع کرم مو بر بانوان، موهای زائد به‌سرعت از بین می‌روند. معمولا بعد از استفاده‌کردن از کرم‌های موبر پوست قرمز شده و حساسیت آن بالا می‌رود. مواد به‌کاررفته در این محصول به‌گونه‌ای است که پوست را ترمیم و مرطوب می‌کند؛ همچنین خاصیت تسکین‌دهندگی از دیگر ویژگی‌های این محصول است. قبل از مصرف باید آن را روی قسمتی از پوست امتحان کنید؛ به‌ این صورت که مقدار کمی از آن را روی پوست داخل بازو قرار داده و پس از 5 دقیقه آن را بشویید. نحوه‌ی استفاده‌کردن از این محصول به این شکل است که باید مقدار کمی از آن را با استفاده از کاردک به ضخامت 1 یا 2 میلی‌متر روی پوست قرار دهید؛ البته با توجه به این نکته که نباید از آن به‌طور مستقیم روی پوست استفاده کرد.

در تیوپ تا استفاده‌ی مجدد باید بسته باشد. برای اثرگذاری این محصول ابتدا باید مقدار کمی از آن را روی پوست قرار دهید و پس از 5 دقیقه ، مقدار کمی از آن را از پوست جدا کنید. درصورتی‌که موها از پوست جدا شوند می‌توانید پوستتان را با آب ولرم بشویید و در غیر این صورت ، باید مدت‌ زمان بیشتری روی پوست باقی بماند؛ البته مدت‌زمان قرارگیری نباید بیش از 10 دقیقه باشد. در کنار این کرم می‌توان از کرم‌های پلی‌ویتامینه ، مرطوب‌کننده و ترمیم‌کننده به‌عنوان مکمل استفاده کرد.

کرم موبر هرمودر

کرم مو بر بانوان  انتخاب بهترين روش از بين بردن موهاي زائد هميشه يک معضل بزرگ است. برخي راحت ترين شيوه يعني تراشيدن را انتخاب مي کنند ولي براي برخي اين روش عوارض ناخوشايندي مثل خارش ، زبر درآمدن مو و… در پي دارد و به همين دليل از موم استفاده مي کنند اما برخي خانم ها تحمل درد اين کار را هم ندارند. پوست برخي افراد به موبرها حساسيت دارد. در نتيجه مي توانيد قبل از استفاده ، آن را روي يک قسمت از پوستتان امتحان کنيد.

پيشنهاد مي کنيم اين قسمت زانو يا پشت زانو باشد که اگر هم پوست واکنش خاصي مثل قرمزي ، خارش يا التهاب نشان داد ، در معرض ديد نباشد. اگر پوستتان به مواد موبر حساسيت داشت ، هيچ نوع ديگري از آن را امتحان نکنيد چون ترکيب بيشتر اين محصولات شبيه هم است و اگر به يک نوع واکنش نشان داديد ، به احتمال زياد به انواع ديگر آن هم حساسيت خواهيد داشت.

کرم موبر کنز

کرم مو بر بانوان کنز مناسب برای آقایان وخانم ها ، ضد حساسیت و سوختگی است و زمان تاثیر گذاری این کرم 5 دقیقه است. مناسب برای موهای صورت و بدن طراحی شده و عصاره استفاده شده در این کرم مو بر بانوان  روغن کالندولا و عصاره بابونه و آلانتوئین است و این نوع ترکیبات باعث میشود صورت یا بدن شما به هیچ وجه قرمز ، حساسیت ، سوختگی و…را ایجاد نمی کند. کشور سازنده کرم موبر کنز ایران است.

کرم مو بر بانوان تیزبر

بعضی از خانم ها برای از بین بردن سریع موهای زائد خود از کرم مو بر بانوان  مختلفی استفاده می کنند. این کرم بسیار بویی ملایم داشته ، و باعث ایجاد سوزش یا قرمزی پوست نمی شود. فرمولاسیون منحصر بفرد این کرم به گونه ای است که موهای کلفت و نازک را از بین برده و به پوست صدمه ای نمی زند. این کرم مناسب برای صورت و بدن طراحی شده است و عصاره های استفاده شده در این کرم: پاپایا ، آلوئه ورا و گل همیشه بهار است.انواع کرم موبر