انواع کیف و کفش

چرخ خیاطی کفش دوزی

چرخ خیاطی کفش دوزی

طبقه بندی کلی انواع چرخ چرم دوزی

به طور کلی می توان گفت که چرخ خیاطی کفش دوزی راسته دوزها متداول ترین چرخ ها جهت دوخت و دوز محسوب می شوند. این نوع چرخ ها در دو نوع تک پایه و دوپایه تولید می شوند. چرخ هایی که به صورت تک پایه طراحی شده اند مناسب دوخت چرم نیستند در واقع شما می‌توانید کلیه دوخت و دوزهای ظریف را بر روی پارچه، لباس و پوشاک مختلف انجام دهید. اما چرخ هایی که به شکل دو پایه طراحی شده اند قدرت و عملکرد متفاوتی دارند.

شما میتوانید با انواع چرخ چرم دوزی دو پایه ضخامت بیشتری از پارچه ها مانند انواع برزنت و چرم طبیعی را بدوزید. نوع ساختار چرخ چرم دوزی دو پایه از لحاظ نوع سوزن و نخ به کار رفته در آن با دیگر چرخ های تک پایه متفاوت است. اینکه بسیاری از افراد تصور می‌کنند می شود با چرخ تک پایه به دوخت چرم پرداخت، باید بگویم که این گونه نیست. چرا که نوع طرح و ساختار چرخ های تک پایه به واسطه نوع سوزن و نخ به کار رفته در آن و همچنین پایه ها برای دوخت چرم طبیعی ساخته نشده اند.

اگر یک چرخ چرم دوزی دو پایه را خریداری کرده اید و فکر می‌کنید که می‌توان آن را به تک پایه تبدیل کرد به هیچ عنوان ممکن نیست. به همین دلیل همواره تاکید می‌کنیم که قبل از خرید چرخ ها نوع کارکرد آن ها را مشخص کنید و اینکه برای چه کاری و چه هدفی آنها را خریداری می کنید. البته انواع چرخ چرم دوزی دو پایه خود نیز به دو دسته تقسیم بندی می شود که در قسمت بعد به آنها خواهیم پرداخت.

چرخ خیاطی کفش دوزی انواع چرخ راسته دوز

تا به اینجای کار متوجه شدیم که چرخ خیاطی ها در دو نوع راسته دوز تک پایه و دوپایه هستند. اما انواع چرخ چرم دوزی دو پایه خود نیز به دو دسته متفاوت چرخ های راسته دوز معمولی و چرخ های بطر تقسیم بندی می شوند. معمولاً چرخ های دوپایه راسته دوز معمولی عملیات دوخت و دوز روتین چرم های طبیعی را انجام می دهند.

شما میتوانید با این وسیله انواع کمربند چرم مردانه و زنانه و انواع کیف چرمی و همچنین البسه هایی که از جنس چرم خالص هستند را بدوزید. اما چرخ های بطر به گونه ای طراحی شده اند که بازوی آنها به شکل استوانه ای است و در مواقعی که لازم است در حین دوخت عملیات چرخش انجام شود از این دستگاه استفاده خواهد شد.

راسته دوزهای معمولی و چرخهای بطر ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و برای اهداف خاصی در کارگاه های تولیدی استفاده می شود. شما با استفاده از راسته دوزهای دو پایه معمولی می توانید اکثر محصولات چرمی مانند انواع کیف پول چرمی مردانه و زنانه را تولید کنید و تنها موارد قلیلی از محصولات که نیاز به طراحی به خصوصی دارند از چرخهای بطر استفاده می کنند.

چرخ خیاطی

کفش زنانه

تولید کنندگان مختلف انواع چرخ چرم دوزی

تولید کنندگان مختلفی در طراحی و ساخت انواع چرخ چرم دوزی فعالیت می کنند که هر کدام از این برندها به نوبه خود ویژگی های خاص خود را دارند. اما به طور کلی نمی توان یک برند را برتر از همه قلمداد کرد. چرا که همه شرکت تبلیغاتی تولیدی، پیشرفته و توسعه یافته هستند. تمامی شرکتهای تولید کننده توانسته اند المان های بسیار گسترده و پیچیده‌ای را بر روی چرخ خیاطی پیاده سازی کنند. به همین منظور اکثر برندهای معتبر مانند کلورز، جک، سان سیر، جمسی، بایو، جکی، کاپیتال، جوکی، تیپیکال، دوکپو و برندهای دیگر همگی از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند. در ادامه دو نمونه از این چرخ ها را معرفی می کنیم.

تولید کنندگان مختلف انواع چرخ خیاطی کفش دوزی

تولید کنندگان مختلفی در طراحی و تکنولوژِی ساخت انواع چرخ چرم دوزی فعالیت می کنند که هر کدام از این برندها به نوبه خود ویژگی های خاص خود را دارند. اما به طور کلی نمی توان یک برند را برتر از همه قلمداد کرد. چرا که همه شرکت های تولیدی، پیشرفته و توسعه یافته هستند. تمامی شرکتهای تولید کننده توانسته اند المان های بسیار گسترده و پیچیده‌ای را بر روی چرخ خیاطی پیاده سازی کنند. به همین منظور اکثر برندهای معتبر مانند کلورز، جک، سان سیر، جمسی، بایو، جکی، کاپیتال، جوکی، تیپیکال، دوکپو و برندهای دیگر همگی از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند. در ادامه دو نمونه از این چرخ ها را معرفی می کنیم.

چرخ خیاطی کفش دوزی نوع تیپیکال

برند تیپیکال قدمت بسیار طولانی دارد. مرکز اصلی این شرکت در کشور چین است و از همه مهمتر بیش از نیم قرن در حوزه تولید انواع چرخ چرم دوزی فعالیت دارد. محصولات این شرکت به کلیه کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر می شود و همه کاربران آن به واسط نوع خدمات پس از فروشی که این شرکت ارائه می دهد بسیار از خرید خود راضی هستند.

خرید انواع محصولات چرمی از فروشگاه نمودار آسمانی

فروشگاه چرم آرتان برخی از مهمترین محصولات چرمی خود را از قبیل کیف پول چرم، انواع کیف چرم، اکسسوری چرم و دیگر محصولات را به صورت اینترنتی در معرض فروش قرار داده است. به همین دلیل مشتریان گرامی می توانند با مشاهده طیف گسترده ای از طرح های مختلف محصولات یک نمونه را که متناسب با ذوق و سلیقه خود است انتخاب کنند.