انواع پوشاک

معرفی ویژگی و مشخصات انواع لباس زیر زنانه

لباس زیر زنانه

انواع لباس زیر زنانه پخش لباس زیر زنانه در کیانمهر

پخش لباس زیر زنانه در کیانمهر لباس زیر زنانه انواع مختلفی دارند از جمله شورت, سوتین,گن, تاپ و … . هر کدام از آن ها در انواع و اقسام با سایز های مختلف تولید میگردند و با توجه به سن خریدار مدل های متفاوتی پیش روی خریدار قرار خواهد گرفت. شورت انواع مختلفی دارد از جمله کلاسیک, پادار, هیپ هاگرز, تانگ, فرانسویی, جی استرینگ, چسبنده, گنی, برزیلی, شورت بدون درز و لامبادا.

هر کدام از  این شورت ها برای پوشیدن در زیر یک نوعی از لباس مناسب است. برای مثال شورت پادار برای پوشیدن در زیر دامن و پیراهن کوتاه مناسب است یا شورت گنی برای شلوار هایی با فاق بلند و پیراهن های اندامی مناسب است .گن یک نوع لباس زیر زنانه است که در زیر لباس برای خوش فرم نشان دادن اندام پوشیده می شود. یک سری از افراد تحمل فشاری که گن به بدن وارد می کنند را ندارند پس ما به آن ها شورت گنی را پیشنهاد می کنیم.  سوتین نیز دارای مدل های مختلفی است.

ادامه مطلب پخش لباس زیر زنانه در کیانمهر

از جمله سوتین بدون درز، اسپرت، دکلته و سوتین های تبدیل شونده. سوتین تبدیل شونده به سوتین هایی گفته می شود که که قابل تغییر هستند و به شما این امکان را  می دهد که از آن به عنوان سوتین معمولی و هم به عنوان سوتین دکلته استفاده کنید. سوتین ها از نوع متریال به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

از جمله سوتین جک دار, اسفنجی فشرده و معمولی که سوتین معمولی از همه ی آن ها بهتر است. تاپ و شورت نوعی لباس راحتی است که پیشنهاد بسیار خوبی برای فصل گرماست که آن را می توان به عنوان لباس زیر زنانه استفاده نمود. در هنکام خرید تاپ و شورت به نخی بودن پارچه ی آن توجه کنید.

همانطور که گفته شد لباس­ های زیر انواع مختلفی دارند، اما اغلب افراد ممکن است با نام و یا کاربرد آن­ها آشنا نباشند.

لباس زیر ورزشی:پخش لباس زیر زنانه

یکی از مهمترین نکات هنگام ورزش کردن استفاده لباس زیر مناسب است. از این رو باید از لباس­های زیر مناسب برای فعالیت­های ورزشی استفاده کرد. جنس این لباس­ها از نخ بوده و علاوه بر  تسهیل انجام حرکات ورزشی، به فرم بخشی در حین ورزش هم کمک می کنند.

لباس زیر کاستوم:

شاید شما تا به حال کلمه کاستوم را نشنیده باشید و از خود بپرسید لباس زیر کاستوم چیست؟ در طراحی لباس زیر کاستوم از یک شخصیت کارتونی و یا واقعی و یا حتی یک حرفه وشغل الهام گرفته شده است. این لباس­ها بیشتر جنبه فانتزی دارند و می­توانند یک تجربه متفاوت برای افرادی باشند که به تنوع علاقه دارند.

پخش لباس زیر زنانه سوتین:

شاید کمتر کسی باشد که با کلمه سوتین آشنا نباشد. اما بیشتر افراد تمام مدل های سوتین را به خوبی نمی­شناسند. برخی از این مدل­ها عبارتند از:

شیردهی یا پرستاری:

این سوتین برای مادرانی که در دوران شیردهی خود قرار دارند بسیار مناسب است. سوتین های شیردهی شامل دکمه هایی هستند که قابل باز کردن هستند. مادران به راحتی می­توانند به نوزادان خود بدون نیاز به درآوردن کامل سوتین شیر بدهند.

جکدار:

سوتین­ های جک دار برای فرم دادن سینه به سمت بالا و کم کردن فاصله دو سینه به کار می­روند.

پخش لباس زیر زنانه در کیانمهر  پوش آپ:

وجود یک شکاف در میان دو گودی کاسه این سوتین را برای استفاده از زیر تیشرت بسیار مناسب کرده است. زیرا سوتین پوش آپ بر روی تیشرت رد نمی­ اندازد.

سوتین کپسول دار:

پخش لباس زیر زنانه در کیانمهر  بارزترین ویژگی این سوتین­ها جریان راحت هوا در سطح پستان می­باشد. جریان هوا شما را از بیماری­های پوستی مانند قارچ مصون می­دارد.

امروزه سوتین ها با توجه به کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن­ها در قیمت های مختلفی در بازار موجود هستند. شما می­توانید با مراجعه به فروشگاه­های آنلاین برای خرید اینترنتی سوتین ارزان اقدام کنید.

پخش لباس زیر زنانه در کیانمهر  شورت لامبادا

شورت لامبادا یکی از محبوب ترین گزینه های دختران و خانم های جوان است که به شلوارک نیز معروف است. با توجه به اینکه مدل های لباس زیر لامبادا بدون درز هستند، در نتیجه می توان از آن ها با لباس مجلسی، شلوار و شورت استفاده کرد.

در حالت کلی می توان شورت های لامبادا را به دو گروه کلی thong و g string تقسیم نمود که thong دارای بندهای باریک بوده و قسمت پشت لباس فقط از یک بند نازک تشکیل شده و یک لایه نسبتا پهن برای قسمت جلوی لباس استفاده میشود.

در نوع g string قسمت پشت لباس با مهره های جذاب به کمر متصل شده و گزینه ای مناسب برای زوج های جوان خواهد بود.

افراد مختلف سلایق و خواسته های لباس، طرح و رنگ متفاوتی دارند و به همین دلیل برخی از افراد شورت ساده زنانه را ترجیح می دهند در حالی که افراد زیادی هستند که لباس های طرح دار را ترجیح می دهند.

شورت لامبادا زنانه یکی از محبوب ترین گزینه ها در بین دختران جوان و نوجوانانی است که طرح های فانتزی جذابی دارند. جنس این شورت اغلب کشدار است و تنوع طرح و رنگ بسیار زیاد است و با توجه به سلیقه افراد مختلف می توان گزینه های زیادی را انتخاب و خریداری کرد.

لباس خواب

عده ای از افراد با لباس خواب یا عده ای دیگر با لباس خانه یا با لباس زیر زنانه به خواب می روند. بهترین لباس برای خواب, لباس خواب است. شاید از خود بپرسید چرا باید لباس خواب پوشید؟ مهم ترین دلیل این است که آن ها راحت هستند. تحقیقات اخیر نشان داده است که خوابیدن با لباس سبک و راحت می تواند به سلامتی افراد کمک زیادی کند. بدن فراد در خواب شل می شود و کار بازسازی ارگان ها و حذف سم ها آغاز می شود لباس خواب راحت به این فرایند طبیعی بدن کمک بسزایی می کند.

انواع لباس خواب

لباس خواب زنانه، انواع مختلفی دارد و در یک تقسیم بندی کلی به راحتی و فانتزی تقسیم می شوند. لباس خواب راحتی دسته ای از آن ها هستند که در هنگام خواب استفاده می شود. معمولاً پیراهن های گشاد و معمولی ای هستند که به زیر زانو می رسند. لباس های خواب فانتزی لباس هایی هستند که خانم ها برای افزایش میل همسرشان به تن می کنند. یکی از انواع لباس خواب که در زیر مجموعه ی لباس خواب راحتی قرار می گیرد لباس خواب ساتن است که به دلیل سر بودن پارچه فرد در آن احساس راحتی کرده  و به خوابی خوب و عمیق فرو می رود.

جنس لباس خواب

پخش لباس زیر زنانه در کیانمهر  برای انتخاب یک لباس خواب مناسب که معمولا در فروشگاه های لباس زیر زنانه به فروش می رسد، باید به چند نکته توجه کنید. اولین  نکته و مهم ترین نکته آن است که دقت کنید لباس خوابی که خریداری می کنید از چه جنس ساخته شده است و آیا سبک و نرم است؟ لباس خواب هم مانند لباس زیر زنانه نباید از نایلون ساخته شده باشد چرا که این جنس به بدن می چسبد و باعث تعرق بدن می شود. بهترین جنس لباس خواب کتان و پنبه است چرا که بسیار نرم , لطیف و قابل شست و شوست و با خیال راحت می توانید آن ها را بارها و بارها بشویید.

نکته پخش لباس زیر زنانه در کیانمهر

یکی دیگر از مزایای این پارچه ها آن است این جنس لباس مانند پارچه های پشمی و آکریلیک باعث تحریک پوستی نمی شوند. لباس خواب ابریشمی بهترین گزینه برای  فصل سرما است چرا که بدن را در برابر سرما گرم نگه می دارد. نکته ی دیگر آن است که برای انتخاب لباس خواب به اندامتان توجه کنید. برای افراد لاغر لباس زیر زنانه ای که خطوط افقی دارد هرگز توصیه نمی شود. اگر نه تنها لاغر هستید قد بلندی نیز دارید لباس خواب و لباس زیر زنانه ی رنگی برای شما بهترین گزینه است.

خرید لباس زیر زنانه عروس

یکی از اقلامی که برای عروس تهیه می شود لباس خواب عروس و لباس زیر زنانه عروس است. طبق این رسم خانواده ی داماد برای عروس لباس زیری مخصوصی برای شب عروسی می خرند البته ممکن هم هست نخرند…

برای خرید لباس زیر زنانه ی عروس باید چند نکته را در نظر داشته باشید: لباس زیر عروس بهتر است از جنسی باشد که حساسیت پوستی ایجاد نکند و بسیار نرم و راحت باشد که لباس زیر زنانه با جنس نخ،کتان و پنبه پیشنهاد می شود. دومین نکته آن است که سایز لباس زیر عروس باید متناسب باشد و با توجه به اندام و رنگ پوست عروس انتخاب شده باشد، البته که معمولاً لباس زیر عروس به رنگ سفید است و طرح هایی به تناسب نقش و نگار خود لباس اصلی عروس می باشد.

لباس زیر زنانه برای عروس می تواند یک تکه یا چند تکه باشد. توصیه ما به شما لباس های زیر زنانه دو تکه با حجاب رویه هستند چرا که علاوه بر کاربردی که دارند زیبایی زیادی نیز دارند.  انواعی از لباس های زیر زنانه ی عروس در بازار موجود است اما شما باید جدید ترین مدل های لباس زیر زنانه ی را انتخاب کنید.

خرید لباس زیر زنانه ی فانتزی پخش لباس زیر زنانه در کیانمهر 

لباس های فانتزی مدل های مختلفی دارند. لباس های فانتزی به عنوان یک نوع لباس تحریک کننده و بهبود دهنده ی روابط زناشویی به شمار می رود. تمامی لباس های زیر فانتزی تحریک کننده و لختی هستند و بیشتر آن ها برجستگی های بدن زنانه را بیشتر به نمایش می گذارند. در حقیقت لباس های فانتزی یکی از انواع لباس خواب است و مانند سایر لباس های زیر مصرف روزانه ندارند.

لباس های فانتزی همگی شامل شورت و سوتین می شوند و بعضی از آن شامل جوراب می شوند که با بند هایی که از روی کمر می گذرد به جوراب وصل می شود. نوعی دیگر از لباس های زیر زنانه ی فانتزی که به آن ها کاستوم گفته می شود شامل تم های مختلف شغلی و حرفه ای می شود.

معمولا جنس لباس زیر زنانه ی فانتزی از گیپور و تور است. با توجه به مدل های مختلفی که لباس های فانتزی دارند هرکس می تواند با توجه به سلیقه خود یک مدل از آن ها خریداری کند. برای خرید لباس زیر زنانه فانتزی ابتدا رنگ پوستی خود و علاقه ی همسر خود را بدانید تا انتخابی درست و هوشمندانه داشته باشید. بسیار از افراد از خرید لباس زیر زنانه ی فانتزی به صورت حضوری خجالت می کشند پس خرید اینترنتی محیطی بدون استرس و فشار را برای خریدار به وجود می آورد که فرد به راحتی بتواند خرید خود را انجام دهد.

پخش لباس زیر زنانه در کیانمهر  مایو و بیکینی

امروزه گونه های متفاوتی از لباس زیر زنانه را با عنوان بیکینی به بازار عرضه می شود. بیکینی لباس شنای زنانه است که شامل سوتین و شورت می شود. بیکینی ها طرح های متفاوتی دارند از جمله مونوکینی ها, تریکینی ها و … که در هر مدل از آن قسمت خاصی از بدن پوشیده و سایر اندام مانند ناف برهنه می ماند در طراحی بعضی از بیکینی ها از زیورآلاتی سنگی و فلزی استفاده می شود.

بیکینی از جنس های متفاوتی تولید می شود از جمله نخ و پنبه. مایو یا لباس شنا نام لباسی است که برای شنا کردن از آن استفاده می شود. مایو زنانه انواع مختلفی دارد که مانند بیکینی پوشانندگی آن در مدل های مختلف متفاوت است. جنس الیاف لباس شنا معمولاً از الیاف مصنوعی است. لباس زیر زنانه ی بیکینی و مایو هردو چسبان هستند و در طراحی آن ها اصول یکسانی در نظر گرفته می شود ولی مایو بیشتر برای انجام ورزش در دید عموم پوشیده می شود

شلوار کوتاه پخش لباس زیر زنانه در کیانمهر 

هیچ مدل شورت زنانه‌ای به جذابیت شورت بندی نیست، اما همچنان می توان آن را زیر بلوز، شلوار، دامن مدادی و پیراهن پوشید. شورت به دلیل نداشتن خط لباس رسمی و کمی تنگ خود را بهتر نشان می دهد.

شورت فانتزی

برخلاف تصور خیلی ها توجه به طرح، رنگ و ظاهر لباس زیر برای روحیه خانم ها بسیار مهم است و در واقع خانم ها باید بدانند که با پوشیدن لباس زیر و شورت جذاب در واقع احترام بیشتری برای خود قائل هستند.

یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد تنوع در لباس ها استفاده از شورت های فانتزی زنانه است. همانطور که از نام آن مشخص است رنگ ها و طرح ها و حتی برش های روی لباس کاملا خلاقانه و فانتزی هستند و قطعا نقش بسیار مهمی در شاد کردن روحیه خواهند داشت.

نکته مهم پخش لباس زیر زنانه در کیانمهر

یکی از مهم ترین نکات در این دسته از شورت ها تنوع و تناسب بالای طرح های آن با گروه های سنی مختلف است. به طوری که چند مدل عروسک و فانتزی بسیار زیبا برای دختران جوان طراحی شده و برخی از آنها برای خانم های متاهل پرکاربرد بوده و کاملا جذاب هستند.

شورت بدون فاق یکی از مدل های فانتزی است و همانطور که از نامش پیداست جلوی این شورت برای جذابیت بیشتر جنسی باز است و رنگ بندی آن معمولا خیره کننده است و بیشتر بین رنگ های تیره تا قرمز و گرم است.

شورت توری

برای تولید شورت زنانه جذاب و فانتزی از پارچه های توری استفاده می شود. این شورت بسیار سبک، بدون درز و بدنه است. از آنجایی که این شورت بسیار نازک است، به هیچ عنوان برای استفاده در زمستان مناسب نیست، مگر اینکه یک لایه اضافی داشته باشد.

اما برای خرید این مدل از شورت زنانه به سراغ برندهای استاندارد و معتبر بروید. پارچه توری نامناسب و بی کیفیت می تواند باعث خارش و تحریک پوست شود.

پخش لباس زیر زنانه در کیانمهر  شورت اسفنجی

از دیگر شورت های محبوب زنانه، شورت اسفنجی است. همانطور که از نام آن مشخص است، یک لایه اسفنج برای برجسته کردن بدن و خوش فرم به نظر رسیدن استفاده می شود.

با وجود اینکه با شورت اسفنجی زنانه اندام خوش فرم تر به نظر می رسد اما باید به این نکته توجه کرد که استفاده طولانی مدت از آن باعث تعریق بدن و ایجاد حساسیت و عفونت های پوستی می شود. به همین دلیل از این لباس ها بیشتر برای مهمانی ها و جشن ها استفاده می شود.

شورت اسلیپ

شورت های اسلیپ به گونه ای طراحی شده است که روی ران را نمی پوشاند. و با برش هفتگی خود فقط پشت، نشیمنگاه و اندام تناسلی را می پوشاند. بنابراین شورت بسیار راحت است همین طور شورت های اسلیپ به خوبی قسمت نشیمنگاه و ناحیه تناسلی را پوشش می دهند . اما دست و پا گیر و شل نیز نیستند.

شورت و سوتین فانتزی

یکی از ملزوماتی که هر خانم زیبایی به آن نیاز دارد یک ست لباس زیر زنانه فانتزی است. لباس زیر فانتزی دخترانه نیز در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد. لباس زیر فانتزی هم در روحیه افراد و هم در زندگی خصوصی افراد متاهل بسیار مهم است. پس توصیه می کنم جادوی خرید لباس زیر فانتزی را دست کم نگیرید و به هر حال تعدادی از این لباس ها را تهیه کنید.پخش لباس زیر زنانه در کیانمهر

سوتین اسپرت

یکی از نکات مهم در هنگام ورزش، مدل سوتین است برای فعالیت های ورزشی بهتر است از سوتین های ورزشی استفاده کنید تا در هنگام ورزش احساس راحتی کنید. یک سوتین ورزشی خوب در پوست فرو نمی رود و از تعریق جلوگیری می کند. این لباس ها از نخ ساخته شده اند و علاوه بر تسهیل حرکات ورزشی به فرم دهی در هنگام ورزش نیز کمک می کنند.

پخش لباس زیر زنانه در کیانمهر  لباس زیر عروس

در خرید لباس زیر عروس باید به چند نکته توجه کرد: لباس زیر عروس باید از موادی تهیه شود که حساسیت پوستی ایجاد نکند و بسیار نرم و راحت باشد. لباس زیر با نخ، کتان و پنبه توصیه می شود.

نکته دوم اینکه سایز لباس زیر عروس باید متناسب و با توجه به اندام و رنگ پوست عروس انتخاب شود البته معمولا لباس زیر عروس سفید است و طرح ها متناسب با نقش و طرح اصلی عروس است.

لباس عروس می تواند یک تکه یا چند تکه باشد به شما توصیه می کنیم از لباس های زیر دو تکه با محجبه استفاده کنید زیرا علاوه بر عملکرد زیبایی زیادی نیز دارند.