مبلمان

بوفه و دکوراسیون داخلی

بوفه و دکوراسیون

نقش انواع بوفه و دکوراسیون درچگونگی ویترین خانه

انواع بوفه و دکوراسیون اگر یک شکارچی فضا باشید می‌توانید از یک بوفه بهترین بهره را در خانه خود ببرید. حتما خاطرتان هست کمدهایی که کشو داشتند و دریچه‌ای بودند، امروزه این کمد‌ها با تلفیق شیشه و چوب ویترین را بوجود آوردند. در چند سال گذشته اکثر ما با مشکل کمبود فضا مواجه بودیم و بدنبال راهی برای رهایی از آن می‌گشتیم. یکی از این روش‌ها که البته به خلق محیطی زیبایی در خانه کمک می‌کند استفاده از قفسه است. از انواع ویترین برای به نمایش گذاشتن ظروف کریستالی و با ارزش استفاده می‌کنند. اگر شما فضایی خالی در کنج خانه خود داشته باشید می‌توانید آنرا با ویترین، گلدان، مجسمه و یا آباژور تکمیل کنید.

شاید چیدن چند وسیله تزئینی داخل قفسه کار سختی به نظر نیاید اما رعایت اصول چیدمان در هر خانه‌ای که از آن استفاده شده الزامیست. وجود یک ویترین در خانه شمشیر دو لبه است چرا که اگر به درستی چیدمان نشود می‌تواند زیبایی خانه شما را از بین ببرد.

ادامه مطلب انواع بوفه و دکوراسیون

در ادامه به شما چند نکته ساده و کاربردی را برای چیدمان خواهیم گفت. شما با استفاده از وسایلی که دارید به راحتی قادر خواهید بود قفسه‌ها و طبقات ویترین خانه خود را بچینید و آنرا را زیباتر کنید. کمی خلاقیت به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از رنگ‌های شاد در قفسه‌های خود استفاده کنید. در چیدمان قفسه‌ها تعادل را رعایت کنید و بیش از اندازه آنرا پر نکنید. زمانی که چند وسیله را در یک طبقه قرار می‌دهید یک فضای خالی بین آنها باقی بگذارید. هر چه این وسایل منزل بیشتر به هم نزدیک باشند زیبایی خود را از دست می‌دهند. علاوه بر از دست دادن زیبایی خود یک محیط بی نظم و شلوغ را از خود به نمایش می‌گذارند که این اصلا خوب نیست.

تفاوتهای بین استند و بوفه

این دو وسیله کاربردی نبوده و فقط جنبه تزئینی دارند. بوفه یا استند نوعی ویترین محسوب می‌شوند که به دکوراسیون داخلی خانه با دزدگیر جذابیت می‌دهند. بوفه ابعادی بزرگتر نسبت به استند داشته و بیشتر برای ظروف تزئینی بزرگ و گران قیمت استفاده می‌شود. استند بخاطر ابعادی که دارد برای کسانی که محیط کوچکتر و محدودتری دارند مناسب‌تر است.

بوفه‌ها دارای درب بوده و بعد از قرار دادن ظروف می‌توانید درب آنها را ببندید. اگر در خانه فرزند کوچکی دارید بوفه برای شما انتخاب مناسب‌تری است. تفاوتی دیگری که بوفه با استند دارد عمق آن است، آنها دارای عمق بیشتری نسبت به استند‌ها هستند.بوفه و دکوراسیون

انواع بوفه

امروزه بوفه در مدل‌های متفاوتی در بازار موجود می‌باشد که شما را قادر خواهد ساخت بر اساس سبک طراحی خانه خود طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید. بوفه‌هایی از جنس چوب و یا MDF از محبوبیت بیشتری بین مردم برخوردار است. آنها در کل به دو سبک کلاسیک و مدرن تقسیم بندی می‌شود.

نقش بوفه سبک سلطنتی یا کلاسیک در خانه

این سبک دارای کمد‌هایی از جنس چوب به صورت ورزشی برش خورده بوده که با خطوط منحنی و تزئینات خاص، زیبایی، وقار و جلال را به پذیرایی شما می‌بخشد.بوفه و دکوراسیون

زمانی از این سبک را برای خانه خود استفاده می‌کنید حتما سبک خانه خود را در نظر بگیرید که دوربین مدار بسته به درستی نصب شود . این سبک صرفا در خانه‌هایی که به سبک کلاسیک چیدمان شده است کاربرد دارد. با استفاده از سبک کلاسیک با قراردادن کفش های ورزشی و وسایل قدیمی و یا ارزش در آن منزل خود را با شکوه‌تر کنید.

فناوری بوفه‌های مدرن بر خلاف نمونه کلاسیک بسیار ساده بوده و تزئینات زیادی ندارد. سادگی بارزترین ویژگی سبک مدرن است.

سبک مدرن تنها دارای طبقاتی ساده برای نمایش ظروف و وسایل دکوری شماست که هدفش نمایش محتویات داخلش است نه تزینات خودش

نکاتی در خصوص پاک کردن بوفه و دکوراسیون

برای اینکه سطوح چوبی فوتبال دستی شما همان تازگی و طراوت روز اول را داشته باشد از تمیز کردن آنها غافل نشوید. حال که قصد تمیز کردن وسایل چوبی و پولیش‌کاری آنها را دارید چند نکته مهم را به شما خواهیم گفت. از دستکش پارچه‌ای استفاده کنید تا اثر انگشت شما بر روی چوب باقی نماند. برای درست کردن روغن بصورت لوارم خانگی دقت کنید عصاره صمغ قابل اشتعال است، پس در محیط باز و با دستکش پلاستیکی و دور از حرارت و آتش و سیگار از آن استفاده کنید. اگر روی درب و کمد چوبی خانه‌تان برچسب و یا عکس برگردان کهنه و قدیمی هست که قصد پاک کردنش را دارید ابتدا با سرکه آنرا خیس کرده، بعدا با پارچه‌ای خشک پاکش کنید.