لوازم آرایشی و بهداشتی

بهترین محصولات بهداشتی بانوان

لوازم بهداشتی بانوان

ژل بهداشتی؛ احساس خوب تمیزی کامل

ژل بهداشتی بانوان داشتن مشکلاتی مثل خارش، سوزش، تیرگی و بوی نامطبوع، جزو مشکلات رایج در ناحیه ژنیتال است که در طول روز منجر به کلافگی خانم‌ها شده و نمی‌گذارد حس خوبی نسبت به خودشان داشته باشند.

یکی از بهترین محصولاتی که با استفاده از آن می‌توان جلوی مشکلات ناحیه خارجی واژن را گرفت و پوستی تمیز، بدون بو، نرم و لطیف به دست آورد، انواع ژل شستشوی بانوان است. پنج محصولی که در ادامه معرفی می‌کنیم، جزو تخصصی‌ترین و بهترین محصولات مخصوص بانوان هستند و هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.

ژل بهداشتی روشن کننده مخصوص شستشوی بانوان هیدرودرم

بسیاری از خانم‌ها دچار تیرگی ناحیه ژنیتال هستند و این مسئله باعث ناراحتی آن‌هاست. یکی از روش‌هایی که از طریق آن می‌توان تیرگی این ناحیه را برطرف کرد، استفاده از ژل شستشوی روشن کننده هیدرودرم است. این محصول حاوی ویتامین C است و می‌تواند باعث روشن شدن رنگ این ناحیه شود. کافی است یک تا دو بار در روز این ژل بزنید و سپس بشویید.

ژل روشن کننده هیدرودرم همچنین فاقد صابون، الکل و پارابن بوده و از این جهت مانع ایجاد مشکلاتی مثل خشکی و حساسیت می‌شود. همچنین پروبیوتیک دارد و قادر است pH ناحیه ژنیتال را متعادل نگه دارد. این محصول در حجم 150 میل تهیه شده و برای استفاده روزانه مناسب است.

ژل بهداشتی بانوان سروینا

اگر به دنبال شوینده‌ای هستید که بر پایه مواد طبیعی تشکیل شده باشد، ژل شستشوی سروینا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این محصول یکی از بهترین ژل‌های شوینده بانوان است که خاصیت ضد عفونی کنندگی دارد و از این جهت می‌تواند برای خانم‌هایی که مرتب دچار عفونت می‌شوند، بسیار کاربردی باشد و مانع از ایجاد قارچ یا هر نوع عفونت دیگری شود.

نکته مثبت دیگری که باید درباره این محصول بدانید، ضد التهاب و ضد سوزش بودن است. اگر ژل شوینده‌ای که انتخاب می‌کنید، pH مناسبی نداشته باشد، خیلی زود متوجه خشکی ناحیه ژنیتال خواهید شد که خود عامل دیگری برای ایجاد عفونت است. ژل شستشوی بانوان سروینا با تنظیم pH ناحیه ژنیتال به راحتی جلوی خشکی و التهاب ناشی از آن را خواهد گرفت. حجم این محصول 150 میل است.

ژل شستشوی بسیار ملایم بانوان درای ریلیف اتوپی آردن

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک ژل مخصوص شستشوی ناحیه ژنیتال کمک به برطرف کردن بوی نامطبوع این ناحیه است که ممکن است به دلیل عفونت‌های قارچی یا خشک شدن این ناحیه ایجاد شود و باعث احساس بدی در خانم‌ها شود. ژل شستشوی بسیار ملایم بانوان از برند آردن، یکی از محصولاتی است که به دلیل ملایم بودن مانع از خشک شدن ناحیه خارجی واژن شده و نمی‌گذارد این ناحیه مستعد رشد عفونت شود. همین مسئله هم باعث از بین رفتن بوی این ناحیه خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول بهبود سیستم دفاعی بدن در ناحیه استفاده از ژل است که به مرور و بعد از چند بار استفاده جلوی بروز مشکلاتی مثل خارش و سوزش را خواهد گرفت. حجم ژل شستشوی مخصوص بانوان آردن 150 میل است.

ژل بهداشتی بانوان حاوی عصاره بید سفید و بابونه ژنو

استفاده از عصاره گیاهان در ژل شستشوی ناحیه ژنیتال می‌تواند خواص آن گیاهان را برای این ناحیه فعال کند. برای مثال در ژل بهداشتی بانوان ژنو از عصاره بابونه و بید سفید استفاده شده است که هر دو باعث نرمی و لطافت هر چه بیشتر پوست شده، ناحیه بیرونی واژن را از طریق رطوبت‌رسانی موثر نرم نگه می‌دارند و ضد میکروب هستند.

در این محصول ویژه همچنین از ترکیبات پروبیوتیک برای ایجاد سلامت بیشتر و بالا بردن سیستم دفاعی ناحیه ژنیتال استفاده شده است که به مرور مانع از ورود قارچ و باکتری‌ها به این ناحیه خواهد شد. همچنین اگر دچار سوزش یا خارش هستید، استفاده روزانه از این ژل شستشو می‌تواند باعث تنظیم pH بدن شده و این حالت‌های ناخوشایند را برطرف کند. حجم این محصول 150 میل است.

ژل بهداشتی بانوان حاوی عصاره انار آدرا

ژل بهداشتی بانوان آدرا با استفاده از عصاره انار خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی دارد که منجر به جوانسازی پوست می‌شود. این ژل همچنین دارای سایر انواع اسیدهای گیاهی و عناصری است که منجر به افزایش خاصیت الاستیکی دهانه واژن می‌شود و از این طریق می‌تواند برای خانم‌هایی که از افتادگی این ناحیه ناراحت هستند، مفید واقع شود.

ژل شستشوی آدرا همچنین دارای مواد ضد عفونی کننده و ضد باکتری است تا محیط ژنیتال را کاملاً تمیز نگه داشته و مانع از ورود باکتری‌ها و قارچ‌ها به این ناحیه شود. داشتن مرطوب کننده و نداشتن الکل نیز باعث می‌شود این ناحیه خشک نشده و همواره نرم بماند. حجم این محصول 150 میل بوده و برای استفاده روزمره بسیار مناسب است.

کاپ قاعدگی بانوان؛ کاملا محفوظ و مطمئن

یکی دیگر از محصولات بهداشتی و مراقبتی از بانوان که مدتی است تقاضای زیادی برای آن وجود دارد، کاپ قاعدگی است؛ محصولی به شکل فنجان که از سیلیکون پزشکی تهیه شده و برای جمع آوری خون ناشی از عادت ماهانه داخل واژن قرار می‌گیرد. این محصول به دلیل داشتن دوام بالا که می‌تواند به چندین سال برسد و عدم اجازه خروج خون ناشی از پریود، یکی از محصولات بسیار کاربردی برای بانوان است. قبل از انتخاب کاپ مناسب به موارد زیر دقت کنید:

  • حتما برای پیدا کردن سایز مناسب (کوچک، متوسط یا بزرگ)، با پزشک خود مشورت کنید.
  • کاپ را با دست شسته شده و تمیز، داخل گذاشته و خارج کنید.
  • کاپ قاعدگی را بیشتر از 12 ساعت نگذارید. سپس خارج کرده و بشویید.
  • اگر کاپ یک بار مصرف تهیه کرده‌اید، حتما بعد از استفاده آن را دور بیندازید.
  • استفاده از کاپ قاعدگی به دوشیزگان توصیه نمی‌شود (به دلیل امکان آسیب به پرده بکارت)

برندهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، ارائه دهنده بهترین انواع کاپ قاعدگی هستند.

کاپ قاعدگی لونت

یکی از بهترین برندهای ارائه دهنده کاپ قاعدگی استاندارد و بهداشتی، «لونت» است. کاپ‌های این برند شامل دو سایز است؛ سایز 1 برای خانم‌هایی مناسب است که خونریزی شدیدی ندارند و تا به حال زایمان نداشته یا به صورت سزارین عمل شده‌اند.

سایز دو کاپ قاعدگی لونت برای خانم‌های با خونریزی شدید یا کسانی مناسب است که قبلا زایمان طبیعی داشته‌اند. محصولات لونت از سیلیکون پزشکی تهیه شده و کاملاً ضد حساسیت هستند؛ ضمن اینکه چهار رنگ بنفش، آبی، نارنجی، زرد و یک مدل شفاف و بدون رنگ هم دارند که امکان انتخاب شخصی‌تر را برای شما فراهم می‌کند.

کاپ قاعدگی ملونا

برند ملونا یکی دیگر از برندهای معتبر ارائه دهنده کاپ قاعدگی است. محصولات این برند از پلیمر پزشکی یا TPE ساخته شده‌اند که باعث انعطاف پذیری زیاد و عدم ایجاد حساسیت خواهند شد. به همین دلیل بسیاری از خانم‌هایی که با استفاده از پد بهداشتی یا تامپون دچار حساسیت و خارش می‌شوند، می‌توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند.

کاپ قاعدگی ملونا نیز دارای سایزهای متفاوت برای بانوان مختلف با نیازهای مختلف است و در پنج رنگ سبز، آبی اکلیلی، آبی، سفید و قرمز ارائه می‌شود. این محصول وگان ساخت کشور آلمان بوده و یکی از بهترین محصولات موجود در بازار به شمار می‌آید.

نوار بهداشتی؛ ضروری‌ترین وسیله بهداشتی خانم‌ها

بسیاری از خانم‌ها استفاده از نوار بهداشتی را به کاپ قاعدگی یا تامپون ترجیح می‌دهند؛ چون هم استفاده از آن راحت‌تر است و هم مدل‌های مختلفی برای پوشش دادن نیازهای مختلف خانم‌ها در دوران قاعدگی دارد. مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، تنها دو نمونه از پرفروش‌ترین و بهترین نوارهای بهداشتی هستند که فروشگاه روژا، برای خرید آسان‌تر شما فراهم کرده است.

نوار بهداشتی نیمه ضخیم ورزشی مناسب زمان ورزش و فعالیت روزانه مای لیدی

هنگامی که عادت ماهانه شروع می‌شود، انجام بسیاری از فعالیت‌های روزمره از جمله پیاده‌روی و ورزش سخت خواهد بود؛ مگر اینکه از یک نوار بهداشتی کاملا مناسب استفاده کنید.

نوار بهداشتی نیمه ضخیم مای لیدی که برای استفاده روزانه و به ویژه ورزش کردن طراحی شده است؛ یکی از بهترین محصولاتی است که می‌تواند به کمک شما بیاید. این محصول با داشتن طراحی کاملا ارگونومیک، جذب بسیار بالا که منجر به از بین رفتن احساس نامطبوع خیسی می‌شود و بسته‌بندی مناسب، انجام فعالیت‌های روزمره را به آسان‌ترین شکل ممکن برای شما میسر خواهد کرد. نوار بهداشتی نیمه ضخیم مای لیدی، سه تا شده است و از این جهت به راحتی در کیف و جیب شما جا شده و حجمی نخواهد گرفت.

نوار بهداشتی نیمه ضخیم شب مناسب برای زمان خواب مای لیدی

اگر خوابیدن موقع عادت ماهانه همیشه شما را با نگرانی از آلوده شدن لباس‌هایتان مواجه می‌کند؛ بهترین محصول برای شما نوار بهداشتی نیمه ضخیم شب مای لیدی است. این محصول در ابعاد خیلی بزرگ و با قدرت جذب بسیار بالا طراحی شده است تا احتمال نشت را به صفر برساند. همچنین قدرت چسبندگی بالای این نوار بهداشتی به لباس زیر مانع از تکان خوردن و جا به جایی پد در طول شب خواهد شد. با این محصول می‌توانید وقتی پریود هستید، خواب راحت و پر از آرامشی را تجربه کنید.

لاک پاک کن زوم آپ

استفاده از لاک پاک کن پس از هر بار لاک ‌زدن، امری اجتناب‌ ناپذیر است؛ اما این که از چه نوع لاک پاک کن استفاده کنیم، از اهمیت بالایی برخوردار است. برخلاف تصور عموم که خشکی و پوسته ‌پوسته شدن سطح ناخن را به دلیل استفاده‌ مکرر از لاک می ‌دانند، خوب است بدانید که پاک ‌کننده‌ های استون ‌دار هم بی‌ ضرر نیستند؛ به همین دلیل برای مراقبت از ناخن باید از پاک‌ کننده‌ های مناسب و بدون استون استفاده کرد. لاک‌ پاک‌ کن زوم آپ علاوه ‌بر خاصیت تقویت‌ کنندگی، به دلیل نداشتن استون به‌راحتی و کامل، لاک را از روی ناخن پاک می‌کند. علاوه بر این به اندازه‌ پاک ‌کننده‌ استون‌ دار به ناخن‌ ها ضرر نمی‌ رساند. لاک ‌پاک‌ کن زوم آپ به پنبه نیاز ندارد و به دلیل فرار نبودن می‌ توان با استفاده از یک پد، تمام ناخن‌ها را پاک کرد. این محصول به جهت داشتن ویتامین‌ های E و B5 موجب ترمیم، رشد بهتر و استحکام ناخن‌ ها می ‌شود.