انواع دزد گیر

بهترین دزدگیر منزل ایرانی؛ دزدگیر اماکن باکیفیت

بهترین دزدگیر اماکن

بهترین دزدگیر اماکن باکیفیت

بهترین دزدگیر  اماکن  یکی از تجهیزات حفاظتی است که امروزه در همه اماکن از آن استفاده می‌شود. با توجه به بهبود بخشیدن امنیت منازل، دزدگیرها به یکی از وسایل مهمی تبدیل شده است که هر خانه با آن تجهیز می‌شود.

«دزدگیر»؛ اسم این وسیله کاملاً گویای عملکرد آن است. دزدگیر در واقع وسیله‌ای است که به هنگام ورود شخصی به حریم خصوصی و شکستن قفل با اعلام صدا، اخطار می‌دهد. نصب دزدگیر در منازل، یاعث بالا بردن امنیت حریم خانه و کاهش سرقت می‌شود.

دزدگیرها با به صدا درآمدن آژیر سرقت، به افراد اعلام می‌کنند که شخصی مزاحم وارد حریم شخصی آن‌ها شده است. این وسیله بسیار برای منازل ضروری بوده تا امنیت و آرامش افراد را بالا ببرد و محیط امنی را برای آن‌ها رقم بزند.

اما یک معضل هم بین مردم وجود دارد که چه نوع سیستمی و چه برندی استفده کنند که بعد ها دچار مشکل نشود، خطای سیستمی نداشته باشد و طوری نباشد که وجودش از نبودش معضل بیشتری داشته باشد.
طبق بررسی هایی که در این چند سال اخر داشتیم دزدگیر هایی که کیفیت و عمر بیشتری نسبت به بقیه دزدگیر ها دارا هستند، بیشترین استفاده را دربین عموم دارند. بعضی نیز دوست دارند سیستم دزدگیر مورد استفاده در مکان خاص، دارای کاربری راحت و بدون خطا باشد.
ما تمام این موارد را در نظر گرفتیم و علاوه بر این موارد عمومی، به موارد تخصصی هم اشاره کردیم و میخواهیم در این مقاله بهترین دزدگیر اماکن در ایران را به شما معرفی کنیم.

بهترین دزد گیر ایرانی

بهترین دزدگیر اماکن

بهترین مارک دزدگیر اماکن در ایران

برندهای دزدگیر فراوانی در بازار موجود است که شما با توجه به بودجه خود می‌توانید یک مدل را خریداری کنید. اما اگر بخواهیم بهترین مارک دزدگیر منزل ایرانی را معرفی کنیم، می‌توانیم به مارک‌هایی همچون دزدگیر اماکن کلاسیک، دزدگیر سایلکس، دزدگیر اماکن فایروال، دزدگیر اماکن gmk، دزدگیر انیک، دزدگیر اماکن آی پی اس و دزدگیر اماکن پارادوکس اشاره کرد.بهترین دزدگیر  اماکن

در بین برندهای ذکر شده، دو مارک انیک و سایلکس 100 درصد ساخت ایران هستند. اما مابقی مارک‌ها وارداتی بوده یا مونتاژ ایرانی می‌باشند. این نکته را در نظر داشته باشید که خرید یک برند ایرانی، به‌صرفه‌تر است؛ زیرا در صورت بروز هر مشکل، قطعات آن به راحتی در بازار پیدا می‌شود.

دزدگیر سایلکس

دزدگیر سایلکس، بهترین برند دزدگیر اماکن ایرانی است که امکانات وسیعی دارد و قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی می‌باشد. برخی از مدل‌های سایلکس‌ قابلیت تعبیه سیم کارت در درون سیستم را دارند از جمله دزدگیر سایلکس sg7+ و دزدگیر سایلکس sg8 و اس‌ام‌اس‌های ارسالی خود را بعد از قفل دستگاه، در زمان تعیین شده ارسال می‌کنند.

چرا دزدگیر منزل سایلکس را باید انتخاب کرد:بهترین دزدگیر  اماکن 

  1. قابلیت کنترل از راه دور از طریق نرم‌افزارهای اندرویدی و ios
  2. قابلیت افزایش رله‌های کنترلی دستگاه
  3. مشاهده تمام گزارش‌ها قبلی ثبت شده در دستگاه
  4. قابلیت تنظیم آلارم دستگاه
  5. تعریف سطح دسترسی برای کاربران ریموتی

دزدگیر فایروال

بهترین دزدگیر اماکن

دزدگیر آنیک

دزدگیر منزل آنیک یکی دیگر مارک‌های خوش‌نام ایرانی است که محصولات حفاظتی و امنیتی متنوعی را تولید می‌کند. ازجمله محصولات آنیک می‌توان به: دزدگیر اماکن سیمکارتی، دزدگیر دو سیم کارته، دزدگیر آدرس پذیر، چشمی دزدگیر انیک، دزدگیر خط تلفن ثابت و… اشاره کرد.

چرا استفاده از دزدگیر برای منازل ضروری است؟

استفاده از دزدگیر در منزل به حفاظت حریم شخصی و ایجاد آرامش منزل شما کمک شایانی می‌کند. هدف از نصب دزدگیر در منازل آن است که از ورود افراد مزاحم به داخل خانه و سرقت از آن جلوگیری شود.بهترین دزدگیر  اماکن

باید گفت که دزدها افرادی باهوش هستند و اغلب از ریسک کردن دوری می‌کنند. زمانی که سارقان متوجه شوند که خانه‌ای مجهز به دزدگیر است از نزدیک شدن به آن صرف نظر کرده و یا بعد از شنیدن صدای آژیر اخطار از سرقت آن خانه منصرف می‌شوند.

دزدگیرها امروزه بسیار هوشمند طراحی می‌شوند تا کمترین تنشی به استفاده کننده از آن وارد نشود. برخی از دزدگیرها این قابلیت را دارند که بعد از به صدا درآمدن آژیر سرقت، به ایستگاه پلیس پیام ارسال کرده تا مأموران پلیس، خود را فوراً به محل برسانند. حتی بعضی از دزدگیرهای امکان کنترل و هدایت از راه دور را نیز دارند و افراد می‌توانند با خیالی راحت و دور از خانه، حریم شخصی خود را کنترل و حفاظت کنند.

انواع دزدگیر منزل و اماکن

دزدگیرها انواع گوناگونی از نظر تکنولوژی ساخت، کاربرد و برند دارند که با توجه به نوع و امنیت مد نظر آن محیط از آن استفاده می‌شود. در ادامه با چند مورد از آن‌ها آشنا می‌شویم.

1. دزدگیر آژیردار(بهترین دزدگیر  اماکن )

یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین نوع دزدگیرهای موجود در بازار، دزدگیر آژیردار است که مناسب‌ترین و بهترین دزدگیر اماکن برای منزل ایرانی است زیرا عملکرد آن این‌گونه است که حرکت افراد توسط سنسورهای حرکتی تشخیص داده شده و سپس به پنل مرکزی فرمان می‌دهد و بعد آژیر آن به صدا در می‌آید.

این نوع دزدگیر همانطور که از نامش پیداست با تشخیص حرکت به صدا در می آید یا به صورت اتوماتیک با تلفن های ضروری تماس برقرار می کند. عدم کنترل آن از راه دور، امکان قطع شدن ارتباط با تلفن های ضروری یا امنیت نسبتا پایین از معایب این نوع دزدگیر است.

2. دزدگیر باسیم

دزدگیر باسیم از قدیمی‌ترین اما ایمن‌ترین نوع دزدگیر منزل است. این دزدگیر باسیم‌کشی در ساختمان و متصل شدن به سنسوری مرکزی فعال می‌شود.

بعد از نصب دزدگیر سیم‌دار هیچ هزینه‌ای بابت باتری نخواهید داشت به خاطر اینکه در این سنسورها، باتری برای تعویض وجود ندارد اما باتری بکاپ‌گیری پنل اصلی باید همانند سیستم بی‌سیم، هر ۳ تا ۴ سال تعویض گردد.

دزدگیر سایلکس

بهترین دزدگیر اماکن

3. دزدگیر بی‌سیم

دزدگیر بی‌سیم را باید بهترین دزدگیر منزل معرفی کرد که امنیت بسیار بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر دارد. این نوع دزدگیر، دیگر نیازی به سیم‌کشی ندارد و به وسیله وایرلس یا چشمی کار می‌کند.

طرز کار دزدگیر بی‌سیم به این صورت است که بلافاصله بعد از تشخیص ورود سوژه به محل سرقت با ارسال پالس های تحریک از چشمی به دزدگیر، فرمان آلارم و شماره گیری اضطراری صادر میشود.

سنسورهای هشدار دزدگیر اماکن بی‌سیم، برای تغذیه از باتری استفاده می کنند و از طریق سیگنال های رادیویی با کنترل پنل ارتباط برقرار می کنند. افرادی که به دکوراسیون خانه خود اهمیت می‌دهند معمولاً به سراغ دزدگیر بی‌سیم می‌روند؛ زیرا ظاهر زیبایی دارد و محیط را شلوغ نشان نمی‌دهد.

4. دزدگیر سیمکارت خور(بهترین دزدگیر  اماکن )

هنگام ورود افراد مزاحم به حریم منزل خود، یک پیامک و یا تماس دریافت کنید! این تعریفی است که برای دزدگیر سیمکارت خور باید بیان کرد. در این نوع دزدگیر، امکان تعبیه یک سیمکارت وجود دارد تا در مواقع خطر با شماره تلفن ثبت شده در حافظه آن ارتباط برقرار کند و وضعیت را اطلاع دهد. به دلیل قابلیت های متعدد و مزایای دزدگیر سیمکارت خور، طبیعتا این نوع دزدگیر قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد.

5. دزدگیر تحت شبکه

استفاده از دزدگیر تحت شبکه شاید دیگر مناسب منازل افراد عادی نباشد و بیشتر در سازمان‌های بزرگ و امنیتی به کار می‌رود. در این نوع دزدگیر، امکان کنترل از راه دور وجود دارد که در صورت خطر آلارم خود را به ایمیل و یا سازمان‌های امنیتی اطلاع می‌دهد.

سیستم اعلام سرقت تحت شبکه کاربری خاص دارند و عموما در سازمان های بزرگ بکار گرفته میشوند توسط یک ماژول تحت شبکه به مانیتورینگ اصلی متصل شده و امکان کنترل سیستم برای اتاق امنیتی وجود دارد همچنین در صورت تحریک هر سنسور و یا آلارمی گزارش دقیق رخداد ها از طریق ایمیل و یا سایت امنیتی به اطلاع مامورین کنترل میرسد.

۶. دزدگیر تلفن کننده یا سخنگو

با این نوع دزدگیرها، هنگام تشخیص سرقت دزدگیر تحریک شده و بخش تلفن کننده دزدگیر به صورت اتوماتیک با شماره هایی که در آن ذخیره شده است مانند شماره تلفن همراه خودتان یا شماره تلفن همراه یا منزل خویشاوندان و دوستان تماس میگیرد.بهترین دزدگیر  اماکن

این به این معناست که شما یا کسان دیگر به محض وقوع سرقت می توانید به سرعت مطلع شده و با پلیس یا همسایه ای که کلید منزل را به او سپرده اید تماس بگیرید تا فوراً موضوع را از نزدیک بررسی نمایند. مشکل اساسی دزدگیر تلفن کننده، سهولت قطع خطوط تلفن ثابت توسط سارقین است.

دزد گیر

بهترین دزدگیر اماکن

چند توصیه مهم هنگام خرید بهترین دزدگیر اماکن

هنگام خرید دزدگیر منزل یا دزدگیر اماکن باید به نکاتی دقت داشته باشید:

  • محل نصب دزدگیر را ابتدا مشخص کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. زیرا با توجه به نوع محیط باید تشخیص دهید که چه دزدگیری مناسب است.
  • برخی از اماکن نیازمند امنیت بیشتری هستند، درحالی که برخی محیط‌های دیگر امنیت کمتری می‌طلبند. به طور مثال نوع دزدگیری که در مغازه یک طلا فروش نصب می‌شود باید میزان امنیت بالاتری نسبت به دزدگیر یک سوپرمارکت داشته باشد.
  • از دستگاه دزدگیر چه توقعی دارید؟ با توجه به نوع امنیت و کارایی که از سیستم خود انتظار خواهید داشت، مدل مد نظر خود را خریداری کنید تا بعداً دچار مشکل نشوید.
  • دستگاه خود را از برندهای معتبر خریداری کنید. مارک‌های متفرقه هم زود خراب شده و هم آنکه برای پیدا کردن وسایل جانبی سیستم دچار مشکل می‌شوید.

دیدگاهتان را بنویسید