اطلاعات عمومی, انواع رنگ و ابزار

بهترین برندهای اره عمود بر

انواع اره عمود بر

انواع اره عمود بر ( اره چکشی ) :

بهترین اره عمود بر این نوع از ابزار ها دارای گیربکس فولادی می باشند که در جلوی دستگاه قرار دارند ، و به دلیل وجود این قسمت می توان از آن در مدت زمان بسیار زیادی استفاده کرد و فشار زیادی را بر آن وارد کرد .

انواع اره عمود بر بر نیمه صنعتی :

این نوع از اره ها برای افرادی که به صورت نیمه حرفه ای در نجاری مشغول هستند کاربرد دارد و معمولا از قدرت کمتری نسبت به اره های عمود بر صنعتی برخوردارند.

کاربرد انواع اره عمود بر بر چیست ؟

تا اینجای مطلب متوجه شدید که اره چکشی یا انواع اره عمود بر  بر چیست اما اصلی ترین کاربرد اره های عمود بر در صنعت چوب است و برای برش دادن سطوح مختلف استفاده می شود، که به راحتی قابل برش نیستند. از اره های عمود بر برای برش قطعات چوبی که زوایه دارند استفاده می شود. این اره قابلیت برش تا زاویه ۴۵ درجه را نیز دارد. علاوه بر برش چوب از این ابزار برای برش قطعات فلزی نیز استفاده می شود.

یکی از پر کاربرد ترین استفاده های اره عمود بر برای برش ام دی اف است که بسیار مورد استقبال کاربران نیز قرار دارد. این ابزار در تمام تولیدات و صنایع چوبی کاربرد دارد. تولید مبلمان، وسایل دکوری چوبی، کابینت، ساخت و تولید پارتیشن های چوبی و غیره از جمله مواردی هستند که در آنها از اره عمود بر استفاده می شود.

ساختار انواع اره عمود بر

اره های عمود بر ( اره های چکشی ) دارای موتور مسی هستند که نیروی گشتاور آن ها به یک تیغه ی عمودی منتقل شده و آن را به بالا و پایین حرکت می دهد این تیغ اره به عمق کار چوب نفوذ کرده و آن را برش می دهد .

اره های عمود بر از موتور پر قدرتی برخوردار هستند. داشتن موتور پر قدرت در دستگاه سبب می شود کارها را با قدرت و استحکام بیشتری انجام دهیم و همچنین موتور پر قدرت باعث افزایش طول عمر دستگاه نیز می شود.اره های عمود بر مجهز به کلید ضد غبار هستند که این مزیت مهم باعث می شود از نفوذ گرد و غبار جلوگیری شود و در نتیجه باعث افزایش طول عمر دستگاه شود.

ویژگی و مزیت های بهترین اره عمود بر چیست

یکی از مزیت هایی که در انتخاب اره عمود بر مهم است، قابلیت برش زوایه دار است. این قابلیت باعث می شود تا کاربر هنگام کار از تنوع کاری نیز برخوردار شود.
از دیگر مزیت های اره عمود بر دسته ضد لرزش است. این قابلیت باعث می شود تا هنگام کار دستگاه لرزش نداشته باشد و برش به راحتی انجام شود.
در اره های عمود بر آروا تیغه دستگاه به صورت بسیار آسان تعویض شده و جایگزین می شوند .
تمامی عمودبرهای شرکت آروا به دیمرهایی برای تنظیم سرعت مجهز شده‌اند.
همچنین دسته ارگونومیک + سیستم ضد لرزش در این اره باعث بهبود عملکرد و بالا رفتن بازدهی کار خواهد شد .

راهنمای کار با اره عمود بر

برای برش سطوح چوبی مختلف به وسیله ی عمود بر ابتدا باید نقشه یا الگوی مسیر حرکت تیغه را بر روی یک کاغذ رسم کرده و پس از این مرحله کاغذ را بر روی سطح کار بچسبانیم.

در مرحله ی بعدی باید تیغه و سرعت را متناسب با کار مدنظر به بهترین نحو ممکن انتخاب کرده و کار را شروع کنیم

دقت داشته باشید هرچه کار سخت تر باشد ، باید سرعت اره کمتر انتخاب شود ، برای شروع برش ابتدا سوراخی را برای رد شدن تیغه ایجاد و تیغه را از آن رد کنید و بعد دستگاه را روشن و شروع به برش نمایید .

انواع اره عمود بر

انواع اره عمود بر

بهترین مارک اره عمود بر کدام است؟

بهترین اره عمود بر ماکیتا

ماکیتا توسط ماسابورو ماکیتا در سال 1915 به عنوان یک شرکت تعمیر ابزار برقی در ژاپن با نام Makita Denky C تاسیس شد ، اولین موتور خود را در سال 1935 به اتحاد جماهیر شوروی صادر کرد و در سال 1938 این شرکت به طور رسمی در شرکت برق الکتریک Makita ثبت شد.

این شرکت اولین ابزار قدرت خود را با عنوان برنامه ریز تولید می کند. با تولید اولین شیار زن سیار جایگاه خود را به عنوان متخصص ابزارآلات برقی در بازار پیدا کرده است. به دنبال این موفقیت ، ماکیتا در سال 1970 دفتر خود را در ایالات متحده گشود. در سال 2002 ، ماکیتا خط تولید کم هزینه خود را برای فروش در بازارهای آسیا در خارج از ژاپن با نام Maktec در چین راه اندازی کرد.

بهترین مدل های انواع اره عمود بر بر برند ماکیتا

  • اره عمودبر ماکیتا مدل 4350CT
  • اره عمودبر ماکیتا مدل 4329
  • اره عمودبر ماکیتا مدل 4327
  • اره عمودبر ماکیتا مدل 4350CT
  • اره عمودبر شارژی ماکیتا مدل JV100DWE
  • انواع اره عمود بر

انواع اره عمود بر بر رونیکس

رونیکس ابزار یک برند بین المللی در زمینه ابزار ، تجهیزات و لوازم جانبی مربوطه است. محصولات این مارک بر اساس آخرین فن آوری های روز دنیا و نوآوری های مداوم تیم توسعه محصول رونیکس در 15 کشور جهان و توسط بیش از 500 تامین کننده تولید می شود.

مارک Ronix یک مارک بسیار با کیفیت است. محصولات رونیکس در تایوان ، آلمان ، چین و … تولید می شوند و البته تولید محصولاتی با استانداردهای بین المللی و زیر نظر رونیکس.

رونیکس ، مارکی محبوب و مورد احترام ، به لطف تلاش جوانان و نخبگان ایرانی ، پرفروش ترین و محبوب ترین مارک امروز بازار ایران است. … ابزارهای با کیفیت را تولید و تأمین می کند و مطابق با جهانی سازی برند رونیکس ، گواهینامه های معتبر اروپا و جهانی را در محصولات خود ثبت و مطابقت می دهد.

بهترین مدل های اره عمود بر رونیکس

  • اره عمود بر رونیکس مدل 4150
  • اره عمودبر رونیکس مدل 4150
  • اره عمودبر رونیکس مدل 4120
  • اره عمود بر رونیکس مدل 4165
  • اره عمودبر برقی رونیکس مدل 4110
  • اره عمودبر رونیکس مدل 4155
  • انواع اره عمود بر

انواع اره عمود بر  توسن

برند توسن یک مارک ایرانی است که ابزارهای دستی و برقی تولید می کند. شروع این کمپانی را می توان سال 1382 هجری قمری دانست. این شرکت در طول سالهای تولید محصولات خود ، سعی در ایجاد محصولاتی مطابق با استانداردهای بین المللی ، جهت بهبود کیفیت و تنوع بخشیدن به ابزارهای تولید ، در نتیجه دستیابی به هدف اصلی خود یعنی افزایش رضایت مشتری دارد.

این شرکت در جهت جلب رضایت مشتریان گامهای بلندی برداشته است و با توجه به رشد علمی ، تولیدی ، صنعتی ، خدماتی و نیاز به بهبود فرآیندهای ایجاد بستر ، تصمیم بر آن شد كه متخصصان و كارشناسان باتجربه در زمینه های مختلفی را كه دارند تجربه و سوابق ارزشمند. در جهت ایجاد فضایی برای تبادل دانش و تجربه مفید و سازنده در زمینه صنعت گام بردارید و یک شرکت ایجاد کنید.

بهترین مدل های اره عمودبر توسن

  • اره عمودبر توسن مدل 5056J
  • اره عمودبر توسن مدل 5093j
  • اره عمودبر توسن مدل 5093J
  • انواع اره عمود بر

بهترین اره عمود بر بوش

بوش یکی از مارک های معروف در زمینه مهندسی است که بیش از یک قرن کار مفید در این زمینه دارد. بوش یک شرکت جهانی است که محصولات و تجهیزات مهندسی را تولید می کند.

دفتر مرکزی این شرکت آلمانی در گرلینگن واقع شده و در بیشتر کشورها دفاتر نمایندگی دارد. این شرکت آلمانی در چهار شعبه اصلی فعالیت می کند و در هر یک از آنها یک مارک معتبر است.

بهترین مدل های اره عمود بر بوش

  • اره عمودبر بوش مدل GST 150 BCE
  • اره عمودبر بوش مدل GST 8000 E
  • اره همه کاره بوش مدل GSA 1100 E
  • اره عمود بر بوش مدل GST 700
  • اره عمود بر بوش مدل PST 900 PEL
  • اره عمودبر بوش مدل GST 90 BE
  • اره عمودبر بوش مدل GST 90 BE
  • انواع اره عمود بر

انواع اره عمود بر ادون

بهترین اره عمود بر شرکت ادون سازنده ابزارهای مختلف برای صنعت و مصارف خانگی است که به دلیل دلایل اقتصادی و تحریم ها در حال حاضر در کشور ما بسیار محبوب است. بیشتر ابزارهای حرفه ای ادون از فناوری پیشرفته آلمان گرفته شده است.

مارک Adon ساخت کشور چین است و در سال 2001 به ثبت رسیده است. این شرکت با بیش از 600 کارمند مشغول تولید انواع ابزار قدرت با نام تجاری Adon است.

محصولات اصلی این برند شامل دستگاه “اینورتر جوشکاری” ، انواع “ابزار برقی” با کاربردهای خانگی و نیمه صنعتی است.

بهترین مدل های اره عمود بر ادون

  • اره عمود بر ادون مدل EDL-950RL
  • اره عمود بر ادون مدل EDL-550R
  • اره عمودبر شارژی ادون مدل OAF21-JB
  • اره عمود بر ادون مدل M1Q-ED01-100P
  • انواع اره عمود بر

جهت تبلیغات رایگان به این وب سایت مراجعه کنید

انواع اره عمود بر

انواع اره عمود بر

انواع اره عمود بر اکتیو

بهترین اره عمود بر مجموعه ابزارهای صنعتی ACTIVE یکی از مشهورترین تولیدکنندگان در ایران است که در سال 1389 تاسیس شد و تاکنون 9 سال از فعالیت ها و افتخارات این برند ارزشمند ، این برند محبوب ، با تکیه بر دانش فن آوری های صنعتی و استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری جهان ، محصولات خود را در زمینه ابزارهای صنعتی و سایر لوازم جانبی بدست آورده است.

یکی از مهمترین عناصر یک مارک تجاری موفق مانند مارک ACTIVE این است که باید از افراد باتجربه و متخصص استفاده شود و برای حرکت برند به سمت اهداف پربارتر باید آخرین فناوری ها با این افراد ماهر و هماهنگ هماهنگ شود. افراد واجد شرایط در محصولات مورد نظر استفاده شده و درخشش بی پایان و موفقیت وصف ناپذیری را شاهد بوده است.

برند ACTIVE همچنین با داشتن دانش روز و صاحب نظران ارزنده ، محصولات با کیفیت را از کارخانه های مشهور و مشهور جهان به منظور مدیریت زمینه تولید صنعتی و برقراری ارتباط مستمر و بدون وقفه در زمینه محصولات صنعتی ، جمع آوری می کند.

و جدیدترین فن آوری های جهان برای جمع آوری مجموعه ای برای ایجاد تحول واقعی و با کیفیت در تولید ابزارهای صنعتی و حرفه ای ، علاوه بر این ، این محصولات درجه یک مطابق با استانداردهای روز دنیا و همچنین استانداردهای ملی هستند که به معتبرترین شرکتها ارائه می شوند خریداران و صنعتگران.

بهترین مدل های اره عمودبر اکتیو

  • اره عمودبر اکتیو تولز مدل AC2165N
  • اره عمود بر اکتیو مدل AC2165P
  • اره عمود بر اکتیو تولز مدل AC-2165N
  • اره عمود بر اکتیو تولز مدل AC-2165N مجموعه 4 عددی
  • انواع اره عمود بر

آ ا گ AEG

AEG یکی از بهترین و بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات الکتریکی در جهان است که توسط EMIL RATHENAU در آلمان تاسیس شد.

AEG برای اولین بار در سال 1883 توسط Emil Ratnau در برلین آلمان تاسیس شد. ادیسون این شرکت را راه اندازی کرد و محصولاتی را تولید کرد. بعداً همین شرکت در سال 1887 به AEG تغییر نام داد.

در ابتدا ، مارک AEG فعالیت خود را در زمینه تجهیزات الکتریکی برای تولید محصولاتی مانند: لامپ – موتور – ژنراتور اختصاص داد. در اوایل قرن بیستم ، این فناوری یکی از جدیدترین و مدرن ترین فن آوری های زمان خود بود و این مشکل باعث شد تا برند AEG به بسیاری از حق ثبت اختراعات و نوآوری ها دست یابد ، به ویژه در زمینه مهندسی برق موسوم به “AEG”.

عوامل معتبرتر از این مارک بود و در این دوره بود که مارک AEG فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات راه آهن الکتریکی و صنعتی آغاز کرد ، که منجر به این می شود که سابقه طولانی در تأمین تجهیزات حمل و نقل راه آهن الکتریکی و صنعتی در آلمان دارد.

بهترین مدل های اره عمود بر آاگ AEG

  • اره عمود بر آاگ مدل JS500E
  • اره عمودبر آاگ مدل STEP 100
  • اره عمودبر آاگ مدل STEP 80

قیمت انواع اره عمود بر

قیمت یکی دیگر از ملاحظات است ، اما برای بسیاری از خریداران بسیار مهم است. به یاد داشته باشید ، اگر بودجه شما کم است ، می توانید از ویژگی هایی که هرگز استفاده نمی کنید ، بگذرید و خریدهای معقول به این ترتیب انجام دهید ، بنابراین می توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید ، بنابراین لطفاً صادقانه نیازهای خود را لیست کنید ، بنابراین می دانید که به دنبال چه چیزی باشید. ابزاری را انتخاب کنید که دارای ویژگی هایی باشد که برای شما کاربرد ندارد.

قدرت موتور بهترین اره عمود بر

چندی پیش ما در مورد نحوه خروجی قدرت انواع مختلف اره صحبت کردیم. اره های سیمی عموماً قوی تر از اره های بی سیم هستند. معماهای پازل معمولاً روی چوب جامد بهتر از اره های رفت و برگشت افقی عمل می کنند. با این حال ، در نهایت ، قدرتی که ابزار شما می تواند نشان دهد کاملاً به ظرفیت موتور بستگی دارد. نیازی به گفتن نیست که یک موتور قدرتمند راحت تر بر روی چوب قوی تر کار می کند.

اگرچه همه کسانی که با چوب سر و کار دارند به ابزارهای با کارایی بالا نیاز ندارند ، اما اگر می توانید آنها را تهیه کنید ، بهتر است ابزار قدرتمندی داشته باشید. من این را می گویم زیرا اگر قصد دارید از قدرت موتور کمتر از هزینه خود استفاده کنید ، این یک راه خوب برای در نظر گرفتن میزان قدرت موتور است. همه اینها در مورد درک نیازهای شما و برنامه ریزی مناسب است.

سرعت بهترین اره عمود بر

اره عمود بر تنها ابزاری است که سرعت آن بر حسب ضربه در دقیقه و نه چرخش در دقیقه اندازه گیری می شود. آنچه مهمتر است توانایی ضربه زدن در دقیقه توانایی شما برای تنظیم تنظیمات است. اکثر اره ها تنظیمات سرعت را ارائه می دهند.

بیشتر تنظیماتی که اره شما می تواند انجام دهد به کار شما بستگی دارد. البته ، اگر حرکات تکراری انجام می دهید ، نگران تنظیم سرعت نباشید. بار دیگر ، تنظیم سرعت کاملاً به شما بستگی دارد.

منبع تغذیه

منبع تغذیه ابزاری که قصد خرید آن را دارید بسیار مهم است. در واقع ، اولین چیزی که باید به آن توجه کرد ، نوع منبع تغذیه است. دو نوع عمودبر در بازار وجود دارد ، عمودبر برقی و عمودبر شارژی که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

در صورت انتخاب نوع برقی ، می توانید چندین ساعت بدون استفاده از باتری از دستگاه استفاده کنید ، علاوه بر این دارای قدرت بالایی است ، اما از نوع قابل شارژ و بی سیم نیز می توان در مواردی که منبع تغذیه وجود ندارد استفاده کرد. اما از نظر قدرت ، ضعیف تر از مدل برقی است.

امکانات جانبی

لوازم جانبی معمولاً ضروری نیستند ، اما قطعاً عملکرد ابزار را بهبود می بخشند. لوازم جانبی مانند چراغ ها (LED ها برای افزایش دید) یا سیستم های جمع آوری خاک اره می تواند تأثیر عمده ای بر نحوه کار ابزار شما داشته باشد.

سیستم جمع آوری خاک اره در تمیز نگه داشتن فضای کار و از همه مهمتر سالم ماندن ریه ها بسیار مفید است. همانطور که همه می دانیم ، گرد و غبار می تواند باعث سرطان شود ، بنابراین فضای کار شما باید تمیز نگه داشته شود تا از قرار گرفتن بیش از حد در معرض گرد و غبار جلوگیری شود.

برند معتبر

همانطور که میدانید ، خرید از یک تولید کننده معتبر یک مزیت محسوب می شود و مطمئن خواهید بود که محصول خریداری شده از کیفیت بالا و کارایی بالایی برخوردار است. از آنجا که نام تجاری در واقع شهرت تولید کننده را نشان می دهد ، آنها یک شبه به این شهرت نرسیدند.

مارک های مختلفی از این دستگاه در بازار وجود دارد که معروفترین آنها: DeWalt ، Makita ، و Bosch است که همه آنها از نظر کیفیت به جز آنها بهترین هستند. ثانیاً ، می توان مارک هایی مانند RONIX ، TOSAN و MAHAK را نام برد ، که می توانند از نظر قدرت با مارک های بزرگ رقابت کنند ، اما از نظر کیفیت ساخت و کیفیت کار با تجهیزات در حد کمتری قرار می گیرند.