دسته بندی نشده

مشخصات مبل راحتی ترک

مبلمان ترک

مشخصات انواع مبل ترک

انواع مبل ترک یکی از پارامترهای اصلی در دکوراسیون داخلی منزل به شمار می آید. از همین رو به شما توصیه می کنیم با دقت بیشتری دست به انتخاب بزنید. این روزها تنوع بسیاری را در صنعت دکوراسیون داخلی شاهد هستیم. به همین دلیل مبلمان در مدل های متفاوت و با برندهای متفاوت در بازار عرضه می‌شوند تا انتخاب شما ساده تر از گذشته صورت بگیرد. بازار مبل ترک این روزها بسیار داغ است و دلیل این اتفاق زیبایی و کیفیت بسیار بالای مبل های ترک است. طراحی متفاوت، تنوع در رنگ و مقاومت بسیار بالای مبل ترک سبب شده است خرید این سری از مبل ها به اوج خود برسد. در مقاله پیش رو سعی برآن داریم تا شما را با نمونه های بیشتری از سرویس مبل ترک آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا در زمان خرید بهترین انتخاب از آن شما باشد.

مبلمان ترک

دلایل بسیار سبب شده است که مبل ترک در منزل ایرانی ها جای خود را باز کند که به آن ها اشاره ای خواهیم داشت. ظرافت در طراحی، استفاده از چوب با کیفیت، استفاده از فوم مرغوب، پارچه های بسیار اعلاء، قیمت به صرفه و بسیاری ویژگی های دیگر تنها بخشی از خصوصیات مبل ترک به شمار می آیند. زمانی که قصد دکوراسیون کردن منزل خود را دارید و تمایل دارید متفاوت ترین ایده پردازی را داشته باشید به شما استفاده از این سری از مبل ها را پیشنهاد می دهیم. رنگ بندی بسیار متنوع انواع مبل ترک سبب شده است شما با هر تناژ رنگی دکوراسیون منزل خود را ست کنید. هماهنگی بین رنگ پارچه و چوب استفاده شده در مبل خود به زیبایی بیشتر آن کمک کرده است. در ادامه نمونه های از مبل های ترک ارائه می شود تا برای دکوراسیون منزل خود به یک ایده پردازی جدید دست پیدا کنید.

انواع مبلمان ترک با رنگ بنفش

همان طور که می دانید در سال ۲۰۱۸ رنگ بنفش به عنوان رنگ برگزیده در تمام زمینه ها از جمله دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفت است. همان طور که در تصویر مشاهده می کنیدانواع مبل ترک با تناژ رنگی بنفش به زیبا تر شدن دیزاین شما بسیار کمک می کند. دلیل این امر چیزی نیست به غیر از ترکیب درست رنگ ها که در ایده پردازی فوق به خوبی مشاهده می شود. رنگ بنفش اگر به تنهایی مورد استفاده قرار بگیرد فضا بسیار تاریک جلوه می کند مخصوصا اگر تناژ رنگی شما تیره باشد. به همین خاطر در این سرویس مبل از رنگ طلایی به عنوان پایه کار بهره گرفته شده است. همچنین ناهماهنگی بین ترکیب رنگ خود یکی دیگر از دلایل اصلی زیبایی این سرویس به شمار می‌آید. در کاناپه دو نفره از کوسن های با تناژ رنگی بنفش استفاده شده است در حالی که کاناپه سه نفره به صورت یک دست با رنگ بنفش طراحی شده است. این امر سبب شده که سرویس مبل بسیار لوکس و زیبا جلوه کند.

مبلمان ترک با رنگ آبی فیروزه ای

از آنجایی که سلیقه ها بسیار متفاوت است. برخی از افراد ترجیح می دهند از صنعت مد در زمینه دکوراسیون داخلی پیروی نکنند و برحسب سلیقه و هارمونی رنگ حاکم در فضا به ایده پردازی بپردازند. استفاده از رنگ آبی فیروزه ای زمانی که با رنگ طلایی ترکیب می شود سبب می شود یک دکوراسیون درباری را شما تجربه کنید. اگر می خواهید شبیه به قصر ها یک منزل سلطنتی داشته باشید به شما استفاده از رنگ آبی فیروزه ای را پیشنهاد می دهیم. باید فراموش نکنید که استفاده از رنگ آبی به تنهای در دکوراسیون کردن منزل توصیه نمی شود. این رنگ در دسته رنگ های سرد قرار دارد و به مرور زمان شما را دلزده و خسته می کند. به همین خاطر همانند ایده پردازی فوق به شما توصیه می‌کنیم از رنگ طلایی برای میز، لوستر، آباژور و حتی پرده های اطراف منزل استفاده کنید. این امر علاوه بر زیبایی به ایده پردازی و گرم تر شدن فضای داخلی منزل شما نیز بسیار کمک می کند.

دوخت خاص پارچه در مبلمان راحتی طرح ترک

اکثر انواع مبل ترک ترکیه ای دوخت جذابی در پشتی های خود دارند. این طرح ها معمولا به شکل خطوط چهارخانه، عمودی، افقی یا اریب هستند. این لمسه دوزی های شیک و متفاوت از ویژگی های اصلی مدل مبل راحتی ترک می باشد که همه را شیفته خود کرده است. لمسه دوزی پارچه رومبلی علاوه بر زیبایی خیره کننده، باعث می شوند لباس افراد هنگام نشستن روی آن چروک نشود. همچنین طول عمر پارچه مبل در این صورت بسیار بیشتر می شود چون این دوخت ها از جمع شدن و آسیب دیدن پارچه جلوگیری می کنند.

هنر لمسه دوزی در صنعت مبلمان اروپا نیز برگرفته از کشور ترکیه است. این لمسه دوزی ها هم در مبل کلاسیک و هم در مبل مدرن کاربرد فراوانی دارند. این لمسه ها در بعضی مدل های جدید مبل راحتی ترک با نگین های الماسی یا دکمه های همرنگ پارچه رومبلی تزئین می شوند.

مبلمان ترک با رنگ صدفی

اگر استفاده از رنگ های ساده را در دکوراسیون کردن ترجیح می دهید می توانید از این سرویس انواع مبل ترک بهره بگیرید. شما با استفاده از سرویس مبلی که با تناژ رنگی صدفی و ترکیب رنگ طلایی است می توانید یک دکوراسیون شاد و زیبا را تجربه کنید. همان طور که مشهود است کوسن های استفاده شده در این دکوراسیون با همین تناژ رنگی تهیه و استفاده شده است. میز طلایی به همراه لوستر طلایی رنگ سبب زیبا تر شدن دکوراسیون داخلی شده است. انتخاب رنگ مبل به سلیقه افراد و رنگ آمیزی محیط داخلی بستگی دارد. به همین دلیل مبل های ترک با هر تناژ رنگی که شما مد نظر داشته باشید در اختیار شما قرار داده می‌شوند. خلق ایده در دکوراسیون داخلی با ترکیب رنگ ها سبب زیبا تر شدن فضا می شود.

استفاده از پارچه های مرغوب در ساخت مبلمان راحتی

در انواع مبل ترک محال است از پارچه بی کیفیت استفاده شود. درواقع مبل های ترکیه ای به پارچه مرغوبشان معروف هستند. در جدیدترین انواع مبل ترک از پارچه های ساده و بدون طرح استفاده می شود. پارچه های مخمل یکی از محبوب ترین پارچه ها در مدل جدید مبل راحتی ترکیه هستند.

پارچه مبل ترک یکی از باکیفیت ترین پارچه های رومبلی در سراسر دنیا می باشد. گاهی تولید کنندگان انواع مبل ترک در کشورهای اروپایی از پارچه های مبل ترک در ساخت مبلمان خود استفاده می کنند. در کشور خودمان نیز برای تولید مبل های با کیفیت از پارچه های مرغوبی چون پارچه ترک یا یزدی استفاده می کنند. پارچه های شانل، کوبلن، چرم نانومیکرو و مازاراتی نیز از جمله پارچه های پرفروشی هستند که در ایران استفاده می شوند.

پارچه هایی که در جدیدترین مبل راحتی ترک استفاده می شوند ماندگاری و مقاومت بالایی دارند و به راحتی لکه نمی شوند. در ساخت مبل ترک راحتی از پارچه هایی استفاده می شود که تراکم خوبی دارند و به راحتی کشیده یا سوراخ نمی شوند.

مبلمان ترک به رنگ قرمز

مگر می شود حرف از دکوراسیون داخلی باشد اما از رنگ قرمز صحبتی به میان نیاید. رنگ قرمز همیشه یکی از لوکس ترین رنگ ها در دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید. حال اگر این رنگ با رنگ مشکی و طلایی ترکیب شود شما یک ایده پردازی متفاوت را شاهد خواهید بود. اگر می خواهید یک دکوراسیون لاکچری داشته باشید به شما مبلمان ترک با ترکیب رنگ قرمز و طلایی را پیشنهاد می دهیم. با استفاده از آباژورهای طلایی و فرش های که تناژ رنگی خنثی دارند جلوه بیشتری به فضا بدهید. دلیل انتخاب رنگ خنثی برای فرش این است که سرویس مبل قرمز بیشتر درمحیط نمایش داده شود. اگر از فرش قرمز در کنار مبل مخملی قرمز استفاده شود هیچ زیبایی را مشاهده نخواهید کرد. لوازم دکوری اگر با رنگ طلایی تهیه شوند اثر گذاری بیشتری در زیبا سازی منزل شما خواهند داشت.

به کار گیری چوب گردو یا راش در راحتی ترکیه ای

دلیل استحکام فوق العاده انواع مبل ترک استفاده از چوب های مرغوب و محکم در ساخت آنها می باشد. عده ای از تولید کنندگان چوب های مرغوب مثل راش و گردو را فقط در قسمت های بیرونی مبلمان که دیده می شود استفاده می کنند. در صورتی که اسکلت مبل دوام چندانی نداشته و خیلی زود افت می کند. مبل راحتی طرح ترک همیشه از چوب های مرغوب و باکیفیت ساخته می شود.

بهترین چوب برای ساختن انواع مبل ترک چوب گردو و راش است که امتحان خود را پس داده اند. جدیدترین مبل راحتی ترک به منظور تماما از پارچه ساخته شده اما اسکلت بندی قوی و بسیار مستحکمی دارد. پایه های مبلمان ترکی راحتی، بسیار محکم و بادوام هستند. وقتی یک مدل جدید مبل راحتی ترکیه را خریداری می کنید، از این موضوع مطمئن هستید که سال ها مهمان خانه شما است. چون چوب و پارچه آن اعلا و باکیفیت است.

انواع مبلمان ترک با رنگ طوسی آبی

مبل های رنگی با هر تناژ رنگی که شما نیاز داشته باشید در بازار یافت می‌شوند. شما می توانید همانند ایده پردازی ارائه شده برای دکوراسیون منزل خود از رنگ طوسی آبی استفاده کنید. رنگ طوسی آبی برای دو طراحی در منزل شما قابلیت استفاده را دارد. از پرده های طوسی سفید یا آبی سفید بهره بگیرید زیرا این رنگ با هر دو تناژ هم خوانی دارد. همان طور که می دانید مبل های ترک به لوکس تر شدن فضای داخلی منزل شما بسیار کمک می کند به همین خاطر اگر می خواهید فضا را زیبا تر جلوه دهید می توانید از دکورهای مشکی طلایی استفاده کنید. رنگ طلایی برای هر فضایی قابلیت استفاده را دارد و به خاص تر شدن فضا بسیار کمک می کند. در طراحی فوق از آباژورهای دیواری، قاب های طلایی، پرده های طلایی، لوسترهای طلایی و گلدان های خاص طلایی استفاده شده است. باید بگویم یکی از خصایص بارز سرویس مبل ترک این است که با هر تناژ رنگی در فضا هماهنگی لازم را به دست می آورد.

طرح های زیبا و خاص ترک

صنعت مبلمان ترکیه دلیل دیگری برای نام آور شدن در دنیا دارد و آن زیبایی منحصر به فرد آن است. مدل ها و طرح های انواع مبل ترک هر روز جدیدتر و مدرن تر و همچنین جذاب تر می شوند. مدل مبل راحتی ترک در بند مدل های استاندارد جهانی نیست. بلکه مدل های خاص خود را دارد.

بعضی مدل ها پشتی های تاشو دارند. برخی کشو دار هستند. اکثر آنها لمسه دوزی های متفاوت و دیدنی دارند. در جدیدترین مبل راحتی ترک گاهی دسته یا پایه های متفاوت می بینیم. یا اینکه در بدنه بیرونی مبل راحتی از تزئینات چوبی استفاده می کنند.

یک مدل جدید از مبل های ترکی میز وسط با روکش پارچه یا اصطلاحا پاف دارد. از پاف برای راحتی بیشتر افراد خانواده استفاده می شود. به این صورت که هنگام لم دادن روی کاناپه می توانند پاهای خود را بالاتر و روی پاف قرار دهند.

مبل ترک با تناژ رنگی سرمه ای

اگر می خواهید یک دکوراسیون رسمی و شیک را تجربه کنید به شما استفاده از مبل سرمه ای را پیشنهاد می دهیم. مبلمان ترک دست شما را برای انتخاب باز گذاشته اند به همین خاطر شما به راحتی با هر سبک و سلیقه ای که تمایل داشته باشید می توانید منزل خود را طراحی کنید. مبل سرمه ای گزینه بسیار مناسبی برای اتاق پذیرایی شما است زیرا به لوکس تر شدن فضا بسیار کمک می کند. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید از ترکیب دو رنگ طوسی و سرمه ای بهره گرفته شده است زیرا رنگ طوسی یک رنگ خنثی است. رنگ های خنثی با هر رنگی که شما تمایل داشته باشید بدون اینکه به دکور شما آسیبی وارد کنند ترکیب می‌شوند. برفرض اگر تمایل دارید یک دکوراسیون رنگی را در منزل دنبال کنید با استفاده از مبل طوسی و کوسن های رنگی به هدف خود دست پیدا می کنید. استفاده از رنگ طوسی در این سرویس مبل سبب خاص تر شدن رنگ سرمه ای استفاده شده در کار شده است.انواع مبل ترک

اسفنج با کیفیت در

فوم و اسفنج به کار رفته در مبلمان میزان راحتی مبل را تعیین می کنند. در ساختار مبل راحتی ترک اسفنج سی و پنج کیلویی به کار می رود. این نوع اسفنج هم مرغوبیت بالایی دارد هم بسیار راحت است. اسفنج های بی کیفیت پس از مدتی باعث تورفتگی قسمت نشیمن مبل می شوند.

تولید کننده های زیادی مبل های بی کیفیت خود را به عنوان مبل راحتی ترک معرفی می کنند در حالی که تفاوت از زمین تا آسمان است. امید داریم در این مقاله توانسته باشیم به شما در انتخاب مبل با کیفیت ترکیه ای کمک کنیم. هر چند بسیاری از کارگاه های داخلی سازنده مبلمان، محصولاتی با همان کیفیت و مرغوبیت مبل راحتی ترکیه ای را تولید می کنند.

مبل ترک طوسی طلایی

همان طور که اشاره شد رنگ طوسی با هر تناژ رنگی به راحتی ترکیب می شود. طراحان انواع مبل ترک برای ایده پردازی در زمان ساخت مبل ترک از رنگ طوسی برای زیبا تر شدن بیشتر کار استفاده می کنند. همان طور که مشاهده می کنید استفاده از پارچه طوسی رنگ سبب شده است رنگ طلایی در سرویس مبل قالب شود و تأثیر بهتری در فضا حاصل کند. رنگ طلایی همیشه یکی از رنگ های لوکس به شمار می‌آید به همین دلیل برای رسیدن به یک دکوراسیون لاکچری استفاده از این رنگ توصیه می شود. اگر قصد دارید با استفاده از مبلمان ترک فضا را دکور کنید می توانید این ایده پردازی را نیز در نظر داشته باشید. استفاده از قاب های طلایی رنگ سبب زیبا تر جلوه دادن این سرویس مبل در دکوراسیون داخلی منزل شما می شود.